خبرگزاری پرسپولیس : جادوگر فوتبال ايران که سال‌هاست شماره 8 تيم ملي را بر تن مي‌کند در آستانه ديدار با ازبکستان دچار مصدوميت شد تا نتواند ساير ملي پوشان را در اين نبرد حساس همراهي کند.

 علي کريمي در اين رابطه گفت: براي ديدار مقابل ازبکستان انگيزه زيادي داشتم ودر صورتي که با صلاحديد مربيان به ميدان مي‌رفتم خيلي چيزها را ثابت مي‌کردم ولي افسوس که در بدترين زمان ممکن مصدوم شدم تا آرزوهايم نقش برآب شود.

وي ادامه داد: اهميت ديدار با ازبکستان کمتر از اهميت ديدار مقابل کره جنوبي نيست، سه امتياز اين ديدار از نان شب براي فوتبال ايران واجب‌تر است و در صورتي که بتوانيم اين حريف را شکست دهيم  تقريبا 70 درصد راه صعود به جام جهاني هموار است، با اين حال يقين دارم بازيکنان با هدف هر 3 امتياز به ميدان مي‌روند و با حمايت هواداران ازبکستان را مثل کره با شکست مواجه خواهد کرد.

 کريمي در مورد درخواست ساير ملي پوشان از کي‌روش مبني بر اين که او با وجود مصدوميت روي نيمکت بنشيند خاطر نشان کرد: اين لطف دوستانم در تيم ملي است اگر روي نيمکت هم بنشينم افتخار مي‌کنم و به خود مي‌بالم چرا که نيمکت نشيني در تيم ملي هم افتخار است.

 

گفتنی است با توجه به محدودیت تعداد بازیکنان کارلوس کی روش با نشستن کریمی روی نیمکت مخالفت کرده.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)