مهاجم میلان در آستانه رویارویی با بارسلونا در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا معتقد است که آبی‌اناری‌ها بهترین‌های جهان را در اختیار دارند.

  •  
  •  
  •  

بازی چهارشنبه شب میلان مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اهمیت خاصی برای بویان کرکیچ دارد و وی در این باره اظهار داشت: با نزدیک شدن به زمان بازی اضطرابم بیشتر می‌شود. احساس عجیبی دارم. بارسا بهترین‌ها را در جهان دارد اما سن‌سیرو احترام برانگیز است.

مهاجم میلان ادامه داد: می‌خواهیم پیروز شویم. با تساوی خوشحال نمی‌شویم و گلزنی مهم است زیرا در آن صورت می‌توانیم با شانس صعود به نیوکمپ برویم.

کرکیچ تصور نمی‌کند در ترکیب اصلی میلان برای رویارویی با تیم سابقش قرار داشته باشد و افزود: اگر بخواهم واقع‌بین باشم، فکر نمی‌کنم که در ترکیب اصلی باشم اما برای هرچیزی آماده هستم.

وی در خصوص اینکه بارسلونا در 9 بازی متوالی گل خورده است، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم بارسلونا مشکلی در خط دفاعی یا دیگر بازیکنان داشته باشد زیرا آنها بهترین‌های جهان را در دفاعشان دارند. گاهی این چیزها اتفاق می‌افتد اما آنها باز هم برنده می‌شوند و مهم همین است.

مهاجم میلان ادامه داد: وقتی مقابل بارسلونا به میدان بروید خطر را پذیرفته‌اید. برای صعود به انجام کارهای بیشتری به خصوص در دور رفت نیاز دارید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)