ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید همراه با اعضای خانواده اش از مادرید به پرتغال سفر کرده اند.

 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال که روز دوشنبه جایزه ارزشمندترین بازیکن لالیگا را مال خود کرد و به عنوان برجسته ترین بازیکن سال به انتخاب روزنامه مارکا نایل شد، بلافاصله بعد از حضور دراین مراسم به ترمینال شماره 1 فرودگاه باراخاس شهر مادرید رفت تا با یک پرواز اختصاصی عازم مادیرا، زادگاهش در پرتغال شود.

دراین سفر رونالدو همراه با مادرش، اوگو برادرش، ژرژ مندس، مدیر برنامه هایش و چند تن از دوستانش همراه شد تا به موزه اختصاصی اش که در روز 15 دسامبر افتتاح خواهد شد سرزده و به جزئیات مورد نیاز این موزه رسیدگی کند.

او عصر دیروز به کینتا ویژیا ، محل اقامت آلبرتو ژآئو ژاردیم، شهردار محلی مادیرا رفت تا با او دیداری داشته باشد.سفر ناگهانی او به پرتغال هیجان زیادی را در این کشور به پا کرده. در طول اقامت او در پرتغال او درگفتگو با رسانه های مختلفی شرکت کرده .

پلاتینی، رئیس یوفا اخیرا در صحبت هایی گفته:«تمدید مهلت شرکت در رای گیری توپ طلا، برای کسب آرای بیشتر برای رونالدو بوده.» و حالا رونالدو درباره این صحبتها گفته:« حرفهای پلاتینی تحریک آمیز نبود ودراین باره واکنش نشان نمی دهم و حرفی نمی زنم. من در زمین چمن حرفهایم را می زنم. » او درعین حال یادآوری کرد که هنوز نمی داند که برای اهدای توپ طلای سال 2013 در مراسم زوریخ حضور خواهد یافت یا خیر گفت:« آن روز (13 ژانویه) ممکن است در اسپانیا باشم یا در زوریخ یا مادیرا.» رونالدو امروز به مادرید بازخواهد گشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)