مرجع خبری پرسپولیس : ابقای عباس انصاری‌فرد در مقام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بدون شک حکم به جدایی چند ستاره سرخپوش خواهد داد

در میان همه شنیده‌هایی که از قطعیت برکناری مدیرعامل و تمام اعضای هیات مدیره پرسپولیس در پایان فصل حکایت دارد، شایعه ابقای انصاری‌فرد هنوز به گوش می‌رسد.

حکم بر کناری عباس انصاری‌فرد هنوز به تأیید رییس مجمع باشگاه نرسیده و این احتمال وجود دارد که در صورت پیروزی پرسپولیس در بازی با الشباب و همچنین دیدار تک حذفی هفته آینده لیگ قهرمانان، امضای مهندس علی‌آبادی دوره مدیریت انصاری‌فرد را برای فصل آینده تمدید کند. که در آن صورت حسین هدایتی باید از چارت مدیریتی باشگاه کنار برود و جای خود را به رییس جدید بدهد.

آن وقت آقای مدیرعامل خیلی راحت می‌تواند مقابل حامیان امروز رییس هیات مدیره باشد و برای ماندن‌شان شرط بگذارد. حال آنکه چند وقتی است از باشگاه خبر می‌رسد که عباس تمایلی به حفظ ستاره‌های محبوب هدایتی ندارد و در صحبت‌های خصوصی‌اش گفته که اگر در پرسپولیس ماندنی شود، قرارداد علی کریمی، علیرضا نیکبخت، رحمان رضایی و مازیار زارع را که در جبهه مخالف او و حامی رییس هیات مدیره هستند تمدید نخواهد کرد.

گرچه از همین حالا می‌شود پیش‌بینی کرد که اگر فصل آینده حسین هدایتی نباشد و انصاری‌فرد ابقا شود این چهار بازیکن پیش از آنکه باشگاه بتواند تصمیم بگیرد همراه با چند سرخپوش، پرسپولیس را ترک خواهند کرد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)