بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت:از اینکه به سپاهان رفتم پشیمان نیستم و پشیمانی من به خاطر مسائل دیگری است.

یعقوب کریمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد حضورش در استقلال گفت: پس از صحبت با مهرزاد خلیلیان (مدیرعامل سپاهان) او با حضورم در استقلال موافقت کرد و من هم به این تیم آمدم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود زلاتکو کرانچار خواهان حضور او در فصل جاری در سپاهان بوده است،عنوان کرد:کرانچار من را می‌خواست اما نظر خلیلیان به جدایی من بود و او هم پذیرفت که به صورت یک ساله به استقلال بیایم، من هم این مسئله را خیلی راحت پذیرفتم.

کریمی در مورد اینکه چرا با سپاهان به ترکیه سفر کرد، خاطرنشان کرد: این نظر کادر فنی و مدیریت بود و با توجه به اینکه قرارداد داشتم با تیم به ترکیه رفتم.

هافبک جدید استقلال در مورد اینکه آیا از حضور در سپاهان پشیمان است، اظهار داشت: از این مسئله پشیمان نیستم، پشیمانی من به خاطر برخی مسائل دیگر بود. که باعث شد در سال گذشته خیلی اذیت شوم. مردم اصفهان به این مسئله واقف هستند و می‌دانند چه مشکلاتی داشتم به هیچ وجه پشیمانی من ربطی به حضور در سپاهان ندارد.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا از دست کرانچار ناراحت است، گفت: او پس از پایان فصل گذشته با من صحبت کرد و گفت خواهان ادامه فعالیت من در سپاهان است. نمی‌دانم شاید قرارداد مالی من بالا بود یا دلیل دیگری وجود داشت که در نهایت از سپاهان جدا شدم. دیگر به این مسائل توجه ندارم و برای حضور در استقلال تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

وی در رابطه با اینکه آیا فکر می‌کند تجربه دوباره حضورش در استقلال مثبت خواهد بود اظهار داشت: به هر حال زمین گرد است و وقتی از یک سمت شوت کردیم دوباره به همانجا بازگشتیم امیدوارم در تجربه حضور دوباره‌ام در استقلال بتوانم به این تیم و خودم کمک کنم.

کریمی در پایان گفت: با قرارداد یک ساله و قرضی به استقلال آمدم و امیدوارم در این تیم موفق شوم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)