شيث از حضور در تمرينات پرسپوليس منع شد

مرجع خبری پرسپولیس : با وجود نهایی شدن قرارداد علی کریمی با باشگاه شالکه آلمان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امشب با هافبک سابق این تیم مذاکره می کند.


در حالي كه رسانه هاي آلماني از پيوستن كريمي به شالكه خبر مي دهند، سايت باشگاه پرسپوليس نوشت: محمد رسايي مشاور اجرايي باشگاه پرسپوليس گفت: در جلسه امروز كميته فني باشگاه پرسپوليس بحث جذب علي كريمي براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا مطرح شد كه با موافقت كادر فني، مقرر شد علي دايي امشب مذاكراتي را با اين بازيكن داشته باشد و در صورت توافق طرفين، باشگاه نسبت به جذب وي اقدام كند.


آنچه مسلم است، موافقت و تائيد قطعي كميته فني براي جذب علي كريمي است كه در صورت روند مثبت مذاكرات، به عقد قرارداد با وي منجر خواهد شد.

 

محمد رسايي موضوع شيث رضايي را از ديگر موارد مطرح شده در اين جلسه عنوان كرد و افزود: كادر فني گزارشي را از اتفاقات اردوي امارات كه منجر به بازگشت شيث رضايي به كشور شد، ارائه داد.

 

 

 

كادر فني اعلام كرد در جريان بازي با زنيت سن پترزبورگ‌، مدافع پرسپوليس اقدام به توهين به هواداران معترض مي‌كند و با تصميم كادر فني‌، مقرر مي‌شود، وي به تهران بازگردد. رضايي پس از بازگشت به تهران نيز مصاحبه‌هايي را با رسانه‌ها داشته است كه بر اين اساس تصميم‌گيري درباره اين بازيكن‌، به كميته انضباطي ارجاع شد.

 

بر اين اساس، كميته انضباطي باشگاه درباره نحوه ادامه همكاري شيث رضايي با باشگاه پرسپوليس تصميم‌گيري خواهد كرد. بر اساس نظر كادر فني‌، اين بازيكن ديگر حق حضور در تمرينات تيم بزرگسالان را نخواهد داشت.

مشاور اجرايي باشگاه پرسپوليس به ارائه گزارش اردوي امارات از سوي كادر فني اشاره و تصريح كرد: درباره مشكلي كه براي مازيار زارع پيش آمده بود توضيحاتي داده و مقر شد مشكلات مربوط به خروج، توسط بازيكنان به باشگاه اطلاع داده شود تا باشگاه در فرصت مقتضي بتواند نسبت به رفع آن تصميم‌گيري و اقدام كند. همچنين درباره جام شش جانبه نيز بحث و تبادل نظر شد. كادر فني از بازي‌هاي اول و دوم در اين تورنمنت ابراز رضايت كرد و با وجود باخت در بازي دوم، با توجه به رويارويي با قهرمان 2009 يوفا، اين بازي‌ها را مثمرثمر دانستند.

رسايي افزود: درباره بازي سوم اين جام در برابر زلينا نيز كادر فني معتقد بود اشتباهات فردي عامل باخت در اين بازي بوده است و از نيمه دوم اين بازي علي‌رغم 10 نفره شدن، ابراز رضايت داشتند و عملكرد نيمه اول اين بازي را به دليل عدم تمركز بازيكنان، رضايت بخش توصيف نكردند.

مشاور اجرايي باشگاه پرسپوليس از تغيير ساعات تمرينات پرسپوليس و حضور در اردوها پيش از مسابقات خبر داد و گفت: براساس تصميم كميته فني، تمرينات در روز پيش از مسابقات از بعدازظهر به صبح منتقل شد كه بازيكنان پس از اين تمرينات براي صرف ناهار و تشكيل اردو عازم هتل خواهند شد. پيش از اين، آخرين تمرين سرخپوشان در نوبت عصر برگزار و پس از آن اردوي اين تيم تشكيل مي‌شد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)