مرجع خبری پرسپولیس : تمرین تیم فوتبال امروز پرسپولیس از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد.

 

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به پاس‌کاری در حال حرکت، پرتاب توپ، حفظ توپ و پرسینگ پرداختند و در پایان نیز فوتبال دستگرمی بازی کردند.

* پس از گذشت 10 دقیقه از تمرین علی پروین در ورزشگاه درفشی فر حضور پیدا کرد و به بازیکنان و کادر فنی به خوش‌وبش پرداخت، وی کنار خوردبین نشست و تمرین را نظاره کرد.

 

* هاروت، مربی جدید دروازه‌بان های پرسپولیس از امروز رسما کار خود را آغاز کرد و پس از جلسه‌ای با کادر فنی و معرفی به بازیکنان تمرینات دروازه‌بان‌ها را زیر نظر گرفت.

* در ابتدای تمرین علی کریمی گزارشی از وضعیت خودش را به کادر فنی داد و 50 دقیقه به صورت اختصاصی تمرین کرد و سپس به رختکن رفت.

*مهرداد اولادی دقایقی به صورت اختصاصی با حمید استیلی به گفت و گو پرداخت.

* هادی نوروزی، میثاق معمارزاده و وحید هاشمیان غایب بودند، هاشمیان قرار است روز جمعه به تهران بازگردد، اما یکی از غایبان دیگر تمرین امروز ابراهیم شکوری بود. این بازیکن روز دوشنبه هم همراه پرسپولیسی‌ها تمرین نکرد و به یک باره محل تمرین قرمز پوشان را ترک کرد. شکوری امروز نیز در تمرین غایب بود. او اعلام کرد مصدومیتی جزئی دارد و به فیزیوتراپی رفته است.

* پس از گذشت چند روز حدود 100 هوادار در تمرین امروز حضور پیدا کردند که می‌توان گفت آشتی کنان با بازیکنان و کادر فنی داشتند.

* استخر و سونای ورزشگاه درفشی فر امروز افتتاح شد.

* بازیکنان و کادر فنی به کاظمیان بابت درگذشت یکی از اقوامش تسلیت گفتند.

* کریم باقری در تمرین امروز حضور داشت.

* گمالوویچ نیز با بازگشت از صربستان در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* با تشخیص کادر فنی یک دوربین برای فیلمبرداری از عملکرد بازیکنان تهیه و در تمرین امروز پرسپولیس دیده می‌شد.

* در انتهای تمرین بازیکنان در فوتبال دستگرمی به دو قسمت تقسیم شدند. تیم نارنجی را داستانی، نور محمدی، شیری، ممدوتال، آقازمانی، نوری، صیف الهی، برزگر و اولادی تشکیل دادند. تیم طوسی نیز حقیقی، باقری، حمزه پور، مازیار، منصوری، فشنگچی، کاظمیان، بادامکی و محمد بودند. در فوتبال دستگرمی برای تیم نارنجی اولادی و شیری و برای تیم طوسی بادامکی 2 تا و کریم باقری گلزنی کردند.

* غلامرضا رضایی به دلیل مصدومیت جزئی در سالن وزنه تنها به وزنه زدن پرداخت.

* در دقایق پایانی تمرین حسین بادامکی در صحنه‌ای به شدت از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان تمرین را ترک کرد.

*دروازه‌بان با تشخیص مربی خود بیشتر از سایرین به تمرین پرداختند.

*جلسه پروین با کادر فنی پرسپولیس نیز برگزار شد.

پرسپولیسی‌ها فردا صبح هم یک جلسه تمرین می‌کنند و سپس برای تشکیل اردو برای دیدار با تراکتورسازی تبریز که روز جمعه در ورزشگاه آزادی می‌شود راهی هتل اوین خواهند شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)