مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي گفت: مشكل بزرگ پرسپوليس زود گل خوردن است.

علي كريمي پس از شكست تيمش برابر استقلال با بيان اينكه عذرخواهي كردن از هواداران پس از اين گونه شكست‌ها تكراري شده است، اظهار كرد: واقعا نمي‌دانيم چه بايد به هواداران بگوييم. ما واقعا شرمنده آن‌ها هستيم.

وي در ادامه با بيان اينكه به استقلال و هوادارانش به دليل اين پيروزي تبريك مي‌گويد، گفت: ما بايد بيشتر تمرين كنيم تا در بازي‌هاي آينده پيروز شويم.

كريمي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه چه سخني براي هواداران تيمش دارد؟ گفت: ما اگر حرفي داشته باشيم بايد در زمين مسابقه آن را بزنيم. ما بايد تلاش كنيم در بازي‌هاي بعد اين شكست را جبران كنيم.

وي در ادامه علت باخت تيمش در داربي را اين گونه توضيح داد: ما بد بازي كرديم و بد باختيم اما راجع به علت باخت نمي‌توانم چيزي بگويم بلكه كادر فني بايد بازي را بررسي كرده و دلايل شكست ما را اعلام كند. من تعجب مي‌كنم چرا با اين همه تمريني كه كرده‌ايم و فيلم‌هاي حريفان را ديده‌ايم هنوز مشكل داريم.

در ادامه خبرنگاري از وي پرسيد مشكل پرسپوليس كه به آن اشاره كرده است چيست كه وي گفت: ما وقتي در حمله هستيم گل مي‌خوريم، هميشه در ابتداي بازي گل اول را دريافت مي‌كنيم و متاسفانه هميشه زود گل مي‌خوريم. در اين بازي در دقايق اوليه دو يا سه حمله انجام داديم اما آن‌ها بودند كه به گل رسيدند، اين مشكل بزرگي است و بايد برطرف شود. از اين به بعد بايد به جاي اينكه حمله كنيم اول بازي 11 نفره دفاع كنيم تا گل نخوريم.

كريمي درباره عملكرد تركي و همكارانش در شهرآورد 71 هم گفت: به تيم داوري تبريك مي‌گويم. قضاوت بازي هيچ مشكلي نداشت و واقعا عالي بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)