مرجع خبری پرسپولیس : كاپتيان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در ضربات آخر خوب كار نكرديم.

 

علي كريمي پس از تساوي يك بر يك برابر ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي اول ليگ بود، تيم‌ها همه با نفرات جديد آمده‌اند. البته ما نيز خوب كار كرديم اما در ضربات آخر خوب كار نكرديم. براي هماهنگي به 5 بازي نياز داريم از تماشاگران تشكر مي‌كنم آنها براي ما سنگ تمام گذاشتند و در نيمه هاي شب ما را حمايت كردند؛ ما هم تلاش مي‌كنيم زحمات آنها را جبران كنيم.

وي ادامه داد: گل ملوان روي اشتباه خودمان بود و آنها موقعيت چنداني براي گلزني نداشتند. بعد از گل حريف ما سريع به بازي برگشتيم و گل تساوي را زديم خيلي بهتر از ملوان بازي كرديم.

كاپيتان پرسپوليس تأكيد كرد: باز هم از تماشاگران تشكر مي‌كنم كه تا اين موقع شب براي تشويق ما به ورزشگاه آمدند. پرسپوليس مقابل ملوان در برخي دقايق ناهماهنگ بود. البته ما بايد 3 امتياز بازي را مي‌گرفتيم. همه هواداران بدانند رسيدن به قهرماني به اين سادگي نيست و ما تا آخرين لحظه تلاش خواهيم كرد.

كريمي در مورد اينكه پرسپوليس تا دقيقه 75 در حد و اندازه اين تيم ظاهر نشد، اظهار داشت: من با اين نظر مخالفم ما خوب بازي كرديم و بعد از گل ملوان همه چيز را تحت كنترل داشتيم. در نيمه اول نيز توپ و ميدان به طور كامل در اختيار پرسپوليس بود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)