مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی ابراز امیدواری کرد پرسپولیس بتواند در نخستین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الهلال را شکست دهد.

 

علی کریمی اهل مصاحبه نیست، اکثر صحبت های این بازیکن هم بعد از بازی های پرسپولیس مطرح شده که البته مدتی است جادوگر بعد از بازی ها هم تن به مصاحبه با خبرنگاران نمی دهد.

 

در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی در دبی، عده ای از هواداران پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم از علی کریمی سئوالاتی پرسیدند. کریمی که با حوصله صحبت های هواداران را گوش می داد در خصوص بازی با الهلال گفت: الهلال تیم قدرتمندی است ولی انشالله که می توانیم این تیم را شکست دهیم. شما هم دعا کنید که این اتفاق در ریاض رخ بدهد.

 

شماره 8 تیم ملی و پرسپولیس در خصوص آسمیر دروازه جدید بوسنیایی سرخپوشان گفت: من این دروازه بان را ندیدم و شناختی هم از او ندارم ولی امیدوارم دروازه بان خوبی باشد و بتواند به پرسپولیس کمک کند.

 

دغدغه اصلی هواداران پرسپولیس در آستانه لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خط دفاعی سرخپوشان بود که با این پاسخ از سوی جادوگر مواجه شد: حق با شماست در خط دفاعی مشکلات زیادی دارم ولی این موضوع هم انشالله در مدت زمان باقی مانده تا بازی های آسیایی حل می شود.

 

از آنجایی که قرار بود پرسپولیس پیش از سفر به عربستان اردویی را در کشور امارات برگزار کند، هواداران پرسپولیس در دبی منتظر حضور کاروان این تیم بودند و با منتفی شدن این قضیه اعتراض خود را به علی کریمی اعلام کردند که با این پاسخ از سوی شماره 8 همراه بود: من هم در این مورد چیزی نمی دانم، به ما چیزی نگفته اند و فعلا ما هم مثل شما بلاتکلیف هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)