مرجع خبری پرسپولیس : محبوبترین بازیکن آسیا گفت: غایبان زیادی داریم ولی پرسپولیس یک تیم است و من امیدوارم در این شرایط، روز جمعه حمایت همه جانبه هواداران را داشته باشیم.

علی کریمی در پایان تمرین امروز پرسپولیس گفت: تعداد زیادی از بچه ها را برای این بازی از دست داده ایم ولی قصد توجیه نداریم، فوتبال یک بازی گروهی است و مهم این است که به جای فکر کردن به نداشته ها، به دارایی های خودمان فکر کنیم.

وی افزود: غایبان زیادی داریم ولی پرسپولیس یک تیم است و من امیدوارم در این شرایط روز جمعه حمایت همه جانبه هواداران را در تمام لحظات بازی در کنار خودمان داشته باشیم و مطمئن باشید، تک تک بچه ها هم از تمام وجود خودشان برای این بازی تلاش می کنند.

هافبک پرتوان سرخپوشان در ادامه گفت: در بازی با تراکتورسازی هم تعداد زیادی از بچه ها را در اختیار نداشتیم البته بازی را واگذار کردیم ولی در واقع بازی در کنترل ما بود. موقعیت های زیادی داشتیم و فوتبال خوبی انجام شد. دلیلش این است که پرسپولیس تیم است و قائم به فرد نیست.

کریمی تصریح کرد: شاید مشکلاتمان زیاد باشد ولی انگیزه های ما بیشتر است. استقلال هم تیم خوب و حریفی قابل احترام است، با تمام این اوصاف ما هم انتخابی غیر از پیروز شدن نداریم.

علی کریمی در پایان درباره مسایل داوری گفت: نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم ولی امیدوارم پیروز اول این بازی تیم داوری باشد که باعث اعتبار داوری کشورمان شود. انشاا… با قضاوتی خوب و منصفانه به جذاب شدن بازی کمک شود که این برای فوتبال ایران اهمیت زیادی دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)