مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که این روزها احتمال بازگشت علی کریمی به پرسپولیس افزایش پیدا کرده است، ساعتی قبل خبری به دستمان رسید مبنی بر اینکه اشپیتیم آرفی مهاجم آلبانیایی پرسپولیس نیم فصل با کریمی معاوضه می شود. با توجه به اینکه لیست بازیکنان پرسپولیس ابتدای فصل تکمیل شده و از این رو علی کریمی نمی تواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند، تنها دو راه برای حضور جادوگر در پرسپولیس باقی می ماند. مصدومیت شدید یک بازیکن سرخ ها یا معاوضه بازیکن بین پرسپولیس و استیل آذین.

عباس انصاری فرد مبلغ قرارداد آرفی را 350 هزار دلار اعلام کرده و به هر شکل گفته می شود با توجه به ضعف مفرط استیل آذین در خط حمله و عدم کارایی مهاجمین این تیم منهای غلامین، احتمالا در صورت رضایت هدایتی برای بازگشت کریمی به پرسپولیس، اشپیتیم آرفی با جادوگر شماره 8 معاوضه خواهد شد.

 البته همه این گمانه زنی ها منوط به رضایت هدایتی و مسئولین باشگاه استیل آذین است و با وجود اینکه در قرارداد کریمی بندی وجود دارد مبنی بر اینکه او می تواند هر زمان پیشنهادی به دستش برسد این تیم را ترک کند اما کریمی این اقدام را حرفه ای ندانسته و گفته تنها در صورت رضایت طرفین به پرسپولیس باز خواهد گشت. جادوگر امروز در مصاحبه با مرجع خبری از علاقه خود به بازگشت سخن گفت و خود را مدیون پرسپولیس و هوادارانش دانست.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)