مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی در صورتی در نیم فصل به پرسپولیس برمی‌گردد که حسین هدایتی به عنوان رئیس هیإت مدیره این باشگاه انتصاب شود. مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر خواستار بازگشت علی کریمی به این تیم شده‌اند اما فقط در یک صورت این اتفاق رخ خواهد داد. در حال حاضر حرف و حدیث در مورد انتصاب اعضای هیأت مدیره پرسپولیس و مهمتر از آن رئیس این  اعضا زیاد است و گفته می‌شود برخی‌ها در این باشگاه شدیدا مخالف انتخاب حسین هدایتی به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هستند. در صورتی که هدایتی در این زمینه به خواسته خود نرسد آن وقت امکان اینکه او با جدایی کاپیتان تیمش در نیم‌فصل مخالفت خواهد کرد. هر چند هم‌اکنون امیر مهریزی مدیر عامل باشگاه استیل آذین مخالفت شدید خود را به جدایی علی کریمی از این تیم و انتقال به پرسپولیس اعلام کرده است. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه سمتی برای حسین هدایتی در باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته خواهد شد و این مسأله نقش مهمی در انتقال کریمی به تیم سابقش خواهد داشت.

 

مرجع خبری پرسپولیس : مخالفت استیلی و مهاجرانی با جدایی کریمی
در پي مطرح شدن بحث جدايي علي كريمي در باشگاه استيل‌آذين، حشمت مهاجراني مدير فني، حميد استيلي سرمربي و رضا عابديان سرپرست تيم استيل‌آذين به شدت مخالفت خود را با جدايي علي كريمي ابراز داشتند.

مسئولان فني تيم استيل‌آذين معتقدند علي كريمي ستون و تكيه‌گاه اصلي اين تيم در زمين محسوب مي‌شود. بنابراين آنها نمي‌توانند به هيچ وجه به جدايي علي كريمي رضايت دهند مگر آنكه هدايت مالك باشگاه خود تصميم به جدايي علي كريمي بگيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)