مربیان باید پاسخگو باشند نه من/ برخی ها بی خیال هستند
مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پرسپولیس پس از توقف برابر الغرافه قطر گفت: وقتی برخی بی‌خیال باشند و فکر کنند بازی تمام شده همین می‌شود.

علی کریمی پس از تساوی یک بر یک مقابل الغرافه  گفت: در این مسابقه خوب نبودیم اما با اینکه بد بودیم می‌توانستیم برنده باشیم. نباید در دقایق آخر گل می‌خوردیم. اگر بخواهیم اینطور ادامه بدهیم نمی‌توانیم آب رفته به جوی را بگردانیم و باید بهتر شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر بازیکنان این تیم 5 دقیقه تحمل می‌کردند می‌توانستند صاحب 3 امتیاز شوند، گفت: ما بی‌تجربگی کردیم. البته در این خصوص باید کادر فنی پاسخگو باشد. متاسفانه بعضی ها اشتباه می کنند و وقتی در بازی بعدی هم به میدان می روند همین می شود و اگر هر کاری بکند و بازی بعد بازی کند طبیعتا چنین اتفاقاتی می افتد.

کریمی در خصوص حضور بیش از 90 هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: من از تماشاگران تشکر می کنم که امروز مثل همیشه به ورزشگاه آمدند و تیم را در روز غیر تعطیل تشویق کرد. هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و امروز با این نتیجه‌ای که کسب شد شرمنده آنها شدیم. به هر حال فوتبال است و نمی‌دانم چرا وقتی تیم یک گل می‌زند همه چیز را تمام شده می‌داند. وقتی برخی بی‌خیال باشند و فکر کنند بازی تمام شده همین می‌شود. ما 10 نفره شدیم و نزدیک بود در 5 دقیقه پایانی بازنده شویم که خدا به ما رحم کرد. نباید در 5 دقیقه طوری شود که اینطور گل بخوریم.

 

 

وی ادامه داد: ما اگر یک بر صفر یا 10 بر صفر می بردیم فرق نمی کرد زیرا به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و با پیروزی در این بازی با خیال آسوه در دو مسابقه بعد به میدان می رفتیم اما الان کار به اما و اگر کشید.

 

 

کریمی درباره بازی با الهلال اظهار داشت: مقابل الهلال نباید اینطور باشیم و موقعیت‌ها را از دست بدهیم.

 

وی در مورد نحوه به ثمر رسیدن گلش اظهار داشت: این گل شانسی بود و فکر نمی کردم توپ گل شود اما پس از برخورد به بازیکنان حریف  درون دروازه رفت.

 

وی با انتقاد از برخی از بازیکنان پرسپولیس گفت: متاسفانه بعضی ها فکر می کنند همه چیز تمام شده و در نهایت این اشتباه به ضرر پرسپولیس شد.

وی در مورد برخوردهایی که تماشاگران با فرهاد مجیدی کردند تصریح کرد: این یک اتفاق عادی است و برای مجیدی هم عادی شده است. اگر هم عکس العملی با نشان دادن انگشت هایش انجام داده می خواسته به نوعی به اعتراض تماشاگران پاسخ دهد. با این حال شعارهای هواداران در مورد مجیدی اشتباه بود چرا که وی یک ایرانی است و نباید با او چنین برخوردی داشت.

 

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه فکر نمی‌کند که کار مجیدی با پوشیدن پیراهن آبی در زیر پیراهن الغرافه درست نبوده، گفت: ‌هیچ مشکلی وجود نداشت. کجای این کار مشکل داشت؟ من می‌توانم زیر پیراهنم هر رنگی که خواستم بپوشم و قوانین AFC و فیفا هم کار به این کارها ندارد. هر کس می‌تواند هر رنگی که دلش خواست زیر لباسش بپوشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)