خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از مواجهه با برخورد گرم هوادارانش در شیراز گفت: به این هواداران خونگرم افتخار می‌کنم.

محبوبیت علی کریمی باعث شده او همراه با تیم به هر شهری که سفر می‌کند، مورد توجه ویژه هواداران قرار می‌گیرد.

در سفر اخیر سرخپوشان به شیراز نیز همین اتفاق رخ داد و بازار عکس و امضا از جادوگر داغ بود.

شیرازی‌ها بعد از ورود کاروان پرسپولیس به فارس، برخورد بسیار گرمی با کریمی داشتند و بعد از پیروزی 2 بر صفر این تیم برابر فجرسپاسی نیز، کریمی در فرودگاه بیش از سایر هم‌تیمی‌هایش مورد توجه هواداران بود.

آنها با وجود هوای سرد شیراز، ساعت‌ها مقابل هتل محل اقامت قرمزپوشان ایستادند و تا زمانی که موفق به گرفتن عکس یادگاری با کاپیتان پرسپولیس نشدند، این محل را ترک نکردند.

 علی کریمی که به دلیل شرایط خوب این روزهای پرسپولیس دوست ندارد درباره ژوزه و رفتنش از این تیم و درواقع حواشی صحبت کند نتوانست در مواجهه با برخورد گرم هوادارانش در شیراز سکوت کرده و در این‌باره گفت: واقعاً افتخار می‌کنم که مردم سراسر ایران به من لطف دارند. از همه آنها تشکر می‌کنم که همیشه مرا مورد حمایت خود قرار داده‌اند، من در قبال این همه لطف آنها نمی‌توانم کار خاصی انجام ‌دهم فقط همیشه سعی می‌کنم طبق وظیفه ‌ای که دارم از این هواداران خونگرم تقدیر و تشکر کنم، از تک تک آنها سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم جواب محبتهای انها را بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)