مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه دیدار خوبی را با مسئولان کمیته انضباطی داشتم در حال حاضر تابع تصمیمات این کمیته خواهم بود.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، علی کریمی بعدازظهر امروز به دعوت کمیته انضباطی به فدراسیون فوتبال رفت تا پاسخگوی سؤالات رئیس کمیته انضباطی در مورد انتقاداتش پس از دربی هفتاد و سوم باشد. وی با اشاره به ناگفته هایش ادامه داد: من می خواستم بگویم آقای عزیزمحمدی انسان نیکوکاری است!

کریمی پس از این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه در فضای بسیار دوستانه با مسئولان کمیته انضباطی گفت‌وگو کردیم من انتقاداتی داشتم که همگی آنها فنی بود. این موضوع را به شخص آقای حسن‌زاده گفتم.

وی افزود: ایشان هم همه حرفهای مرا با صبر و حوصله زیاد شنیدند و الان هم بنده تابع تصمیمات کمیته انضباطی هستم.

 

وی درباره اینکه این جلسه باعث خواهد شد با عزیزالله محمدی آشتی بکند یا خیر ، گفت : من با آقای عزیزمحمدی قهر نیستم که بخواهم آشتی کنم و ایشان هم برای فوتبال ما زحمت زیادی می کشند و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که همه چیز خوب پیش برود.

 

کریمی در خصوص اینکه قبلا گفته بود تا آخر پای صحبت های خود خواهد ماند ، تاکید کرد : من حرفی زده بودم که الان پای آن بایستم؟ من گفتم یک چیزهایی برای گفتن دارم ولی چیزی نگفتم و الان می گویم ایشان خیلی آدم نیکوکار و خیّری است.

 

من گفتم می خواهم یک سری مسائل عنوان کنم ولی پس از آن با صحبت هایی که کردم و صحبت هایی که در کمتیه انضباطی انجام شد باید ببینیم این کمیته چه تصمیمی می گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)