مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي گفت: نتيجه عكس MRI دوم پايم فردا مشخص مي‌شود، و هر طور سرمربي تيم ملي صلاح بداند در خدمت اين تيم خواهم بود.

 

هافبك تيم ملي فوتبال ايران درباره آخرين وضعيت جسماني‌اش، اظهار كرد: شرايط خوبي دارم و منتظر نتيجه عكس MRI دوم هستيم تا پزشكان نظر نهايي را درباره روند بهبود‌ي‌ام بدهند. اينكه به بازي با بحرين يا اندونزي برسم يا خير بسته به نظر كارلوس كي‌روش دارد كه در اين باره با وي صحبت خواهم كرد و هر طور او صلاح بداند در خدمت تيم ملي هستم.

وي افزود: در حال حاضر دردي احساس نمي‌كنم و اكنون عضله پايم بيشتر حالت گرفتگي دارد. طبق نظر پزشكان و وضعيتي كه خودم احساس مي‌كنم در فاصله 10 روز گذشته تا الان خيلي بهتر شدم و روند بهبودي قابل قبول بوده است. در هر حال اگر كادر فني بخواهد همراه تيم ملي مي‌روم و اگر نخواهند هم مي‌مانم و براي تيم آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

كريمي در ارزيابي‌اش از بازي با بحرين نيز گفت: اين بازي هم مثل ساير بازي‌هاي تيم ملي است و فقط مي‌دانيم بحريني‌ها بخاطر نتيجه بازي رفت، در بازي برگشت براي جبران حاضر مي‌شوند. از طرفي بازيكنان تيم ايران هم روحيه خوبي دارند و انشاالله با يك فوتبال زيبا بتوانيم پيروز شويم.

 

وي درباره بازي با اندونزي و مقدماتي كه فدراسيون كشور از جمله درخواست تغيير مكان مسابقه، تعويض هتل تيم ايران و… انجام مي‌دهد، خاطر نشان كرد: اندونزي ديگر چيزي براي از دست دادن ندارد. آنها اين كارها را مي‌كنند تا بلكه دست‌شان به جايي بند شود و در بازي‌هاي آتي نتيجه بگيرند، در حالي كه بي‌فايده است و تيم ايران مي‌تواند اندونزي را در كشورش هم شكست دهد. اميدوارم ملي‌پوشان با دست‌پر از دو مسابقه آينده برگردند و كار صعودمان به مرحله بعدي به روز آخر نكشد. اميدوارم بازي برگشت برابر قطر در تهران يك مسابقه تشريفاتي براي تيم ايران شود.

 

باسابقه‌ترين بازيكن تيم ملي همچنين درباره روند اضافه شدن بازيكنان جوان به اين تيم، تصريح كرد: در فوتبال ايران جوان‌هاي مستعد زيادي هستند كه مي‌توانند آينده خوبي داشته باشند و به تيم ملي هم راه يابند. آنها ذخيره‌هاي خوبي براي نفرات فعلي تيم ايران هستند و قطعا به مرور به جمع بازيكنان با تجربه تيم اضافه خواهند شد. نبايد فراموش كنيم كه تا جام جهاني سن و سال بعضي بازيكنان اصلي تيم بالا مي‌رود و در هر مقطع ممكن است نتوانند در شرايط ايده‌آل در خدمت تيم باشند. مي‌دانم با حضور كي‌روش بهترين بازيكنان جوان ما كم‌كم به تيم ملي راه پيدا مي‌كنند.

 

كريمي در پاسخ به اين سوال كه آيا خودتا تا شروع جام جهاني 2014 برزيل، همچنان كيفيت فعلي را خواهيد داشت و در تيم ايران هستيد، گفت: آينده، شرايط را معلوم مي‌كند. تا مسابقات جام جهاني 2014 هزار اتفاق مي‌افتد و هيچ چيز را نمي‌شود پيش‌بيني كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)