مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید براینکه در حضور مربی خارجی تاثیر مثبتی در این تیم نخواهد داشت، گفت: ما بازیکنان ظاهر و باطن‌مان یکی بوده اما امیدوارم مسئولان سازمان لیگ که می گویند کسی برای ما حق تعیین تکلیف ندارد نیز ظاهر و باطن یکسانی داشته باشند.

علی کریمی پس از شکست پرسپولیس برابر تراکتورسازی در خصوص هواداران تیم گفت: از حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه در این هوای سرد و حمایت آنها تا آخرین دقیقه بازی از تیم خودشان تشکر می کنم.

قطعا اگر در بازی‌های آینده نیز حمایت آنها ادامه داشته باشد بازیکنان می توانند با تمرکزی بیشتر درون زمین بازی کنند و با گرفتن نتیجه پاسخ حمایت آنها را بدهند.

وی در پاسخ به این پرسش که “نظر شما در خصوص اعلام تاریخ 18 آذر برای برگزاری دربی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی چیست؟”، اظهار داشت: اینکه لیگ را به دلیل برگزاری جام حذفی تعطیل کنند برای من جای ابهام و سئوال دارد! چرا باید سایر بازی‌های یک چهارم نهایی جام حذفی روزهای 24 و 28 آذر برگزار شود اما دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال 18 آذر برگزار شود؟ چرا باید در همان روز سایر تیم‌ها در هفته شانزدهم لیگ بازی بازی کنند اما ما در جام حذفی؟

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: اگر فاصله بازی‌های تیم‌ها در مرحله یک چهارم نهایی یک روز بود جای اعتراض نبود اما اینکه لیگ را به خاطر جام حذفی تعطیل کنند و فاصله دیدار ما با سایر بازی‌های این مرحله حداقل 6 روز باشد جای ابهام و سئوال دارد.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم که به عنوان بازیکن طبق آنچه که در برنامه اعلام می شود بازی کنیم اما حق اعتراض نداریم. ما بازیکنان ظاهر و باطن‌مان یکی بوده و آن چیزی است که همه می بینند اما امیدوارم مسئولان سازمان لیگ که می گویند کسی برای ما حق تعیین تکلیف ندارد نیز ظاهر و باطن یکسانی داشته باشند و آنچه که در ظاهر می گویند با واقعیت‌هایی که می بینیم تطابق داشته باشد.

کریمی  استقلال و پرسپولیس را سمبل فوتبال ایران خواند و در خصوص دربی 73 نیز اظهار داشت: نباید بیش از حد به بزرگنمایی در خصوص حساسیت دربی بپردازیم. در هفته‌ای که پیش رو داریم سعی می‌کنیم خوب تمرین کرده و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. امیدوارم هواداران دو تیم در هوای سرد زمستانی شاهد فوتبال زیبایی باشند. جایگاه فعلی دو تیم در جدول رده بندی به هیچ وجه نمی تواند تعیین کننده نتیجه دربی باشد و امیدوارم در پایان بازی حق به حق دار برسد.

کاپیتان تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که “حضور مربی خارجی را در شرایط فعلی در تیم پرسپولیس چگونه ارزیابی می کنید؟”، خاطر نشان کرد:  به نظر من فقط به عنوان یک بازیکن، ما طی یک ماه و نیم گذشته فقط دو باخت مقابل تیم‌های مس کرمان و تراکتورسازی داشتیم و با توجه به مشکلات زیادی که از نظر تعداد بازیکنان مصدوم و محروم داشته‌ایم، نتایج بدی نگرفته‌ایم.

وی در خاتمه تصریح کرد: حتی در بازی با تراکتورسازی نیز که باختیم، تیم ما خوب بازی کرد و در نیمه دوم بازیکنان ما فرصت‌های زیادی را بدست آوردند که متاسفانه در زدن ضربات آخر بی دقت بودند. بنابراین فکر می کنم در شرایط فعلی حضور مربی خارجی به صلاح نیست و تاثیر زیادی نخواهد داشت. در هر صورت ما فقط بازیکن هستیم و وظیفه داریم تمرین کنیم و مسئولان باشگاه هر طور صلاح بدانند عمی می کنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)