مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اریکسون هم به پرسپولیس بیاید، اگر هوادار صبر نداشته باشد، مشکلی از تیم ما حل نمی‌شود.


علی کریمی پس از پیروزی یک بر صفر برابر سایپا در جمع خبرنگاران گفت: خودمان کاری کردیم که هواداران کمی به ورزشگاه بیایند و خودمان هم باید کاری کنیم که آنها دوباره ورزشگاه را پر کنند و مطمئن باشید این اتفاق می‌افتد. خود من برای بهتر شدن به زمان نیاز دارم زیرا مدتی مصدوم بودم.

وی ادامه داد: تماشاگران فقط برای تماشا کردن به ورزشگاه نیایند، آنها با حمایت از بازیکن و مربی، کمک تیم باشند. ما چه باشیم و چه نباشیم، پرسپولیس همیشه هست و باید کاری کنیم که دوباره 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیاید. نیامدن آنها به ورزشگاه ناراحت کننده است.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: در نیمه اول مسابقه با سایپا اصلا خوب نبودیم. وحشتناک بد بازی کردیم اما با گذشت زمان بهتر شدیم. نمی‌دانم بازیکنان سایپا چه طور آن فرصت‌ها را از دست دادند. از دست دادن آن فرصت‌های گل خیلی سخت بود. در نیمه دوم ما بهتر شدیم و در نهایت سه امتیاز را گرفتیم. ما چند بازیکن مصدوم و محروم هم داریم که جای آنها امروز خالی بود. شانس با ما یار بود که در نیمه اول اتفاق بدی برای تیم پرسپولیس نیفتاد.

کریمی با اشاره به بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: در آن مسابقه خوب بازی کردیم و بعد از 10 نفره شدن سپاهان به ما فشار آورد. سپاهان تیم کوچکی نیست. اما آن اتفاقات بد در آن روز افتاد. پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود. ما به زمان نیاز داریم.

وی در مورد اینکه علیه علیرضا فغانی داور مسابقه با سپاهان صحبت کرده بود، گفت: من فقط گفتم او شنوایی بالایی دارد و این موهبتی است که خداوند به او داده است. اشتباهات داوری گاهی به سود یک تیم و گاهی به ضرر یک تیم است. شاید امروز سایپایی‌ها به پنالتی‌های گرفته شده اعتراض داشته باشند.

کریمی در مورد خبر مذاکره با اریکسون سرمربی سوئدی برای حضور در پرسپولیس گفت: این را هیئت مدیره باشگاه صلاح دانسته و من به عنوان بازیکن باید آن را قبول کنم اما می‌گویم هر مربی حتی اریکسون هم بیاید وقتی هوادار صبر نداشته باشد، باز همین آش و کاسه است. انرژی بیشتری مصرف می‌کنیم و مربی دیگری می‌آید و اگر نتیجه نگیریم می‌گوید تیم را من نبسته‌ام. بنابراین باشگاه باید با دقت عمل کند و حرف و حدیثی پیش نیاید.

وی در مورد کانون هواداران باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من نمی‌دانم وظیفه این کانون چیست. اگر شما می‌دانید به من هم بگویید اما در اروپا امکان ندارد یک تیم نتیجه نگیرد و هواداراش به ورزشگاه نیاید. تا حالا چنین چیزی دیده‌اید؟ امروز هم شاید به خاطر سردی هوا و اینکه بازی در وسط هفته برگزار شد تماشاگر کمی به ورزشگاه آمد. در اروپا 80- 90 درصد بلیت‌ها پیش از فصل فروخته می‌شود.

کریمی در مورد وضعیت شیث رضایی و محمد نصرتی گفت: بازتاب زیاد این مسئله در رسانه‌ها تاثیر منفی داشت. هیچ‌کس این حرکت را تائید نمی‌کند اما بازتاب این مسئله در رسانه‌ها باعث شد حتی رسانه‌های خارجی نیز از آن سوءاستفاده کنند. بهتر بود این مسئله محرمانه می‌ماند و این دو بازیکن تا آخر فصل محروم می‌شدند اما با بازتابی که در رسانه‌ها داشته آنها محرومیت سنگینی خواهند داشت. ضمن اینکه باید به یاد داشته باشیم که آنها خانواده‌هایشان در ایران زندگی می‌کنند. من نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی حکم این دو بازیکن را اعلام نمی‌کند تا اگر می‌خواهند به استیناف اعتراض کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)