تعدادی از طرفداران علی کریمی روز گذشته مقابل در باشگاه پرسپولیس تجمع کردند تا از مسئولان باشگاه بخواهند این بازیکن را برگردانند اما یک سؤال اساسی در این بین وجود دارد و آن اینکه آیا با وجود علی دایی، مدیرعامل باید درباره بازگشت کریمی تصمیم بگیرد؟

خبرورزشی، شاید در فوتبال ایران خیلی از مدیران درباره بازیکنان تصمیم بگیرند ولی آنها که علی دایی را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که روی نظرات مدیرعامل چقدر حساس است.

در دو فصل گذشته، هر زمانی که مدیرعامل درباره بازیکنان سفارشی به دایی کرده، شاهد نیمکت‌نشینی‌های شدیدتر این بازیکن بوده است. پس قرار نیست درباره بازگشت کریمی به پرسپولیس هم رحیمی تصمیم بگیرد بلکه تصمیم با علی دایی است. او هم که دقیقاً نقطه مقابل علی کریمی قرار دارد. دایی در فصل گذشته، بارها می‌توانست علیه او مصاحبه کند اما ترجیح داد سکوت کند. کریمی در چند مرحله به دایی تاخت. یک بار گفت: «نیازی نمی‌بینم که با طرف کار کنم.

وقتی در قراردادشان شرط عدم حضور من را می‌گذارند چه کاری باید انجام دهم؟» این کنایه علی کریمی به دایی بود که گویا به رویانیان گفته بود تمایلی برای همکاری با کریمی ندارد. در بحبوحه پرونده قهرمانی – پرسپولیس، کریمی یک بار دیگر علیه دایی مصاحبه کرد و گفت: «می‌خواهد با داد و بیداد در این فوتبال نتیجه بگیرد.» دایی این دو مصاحبه را بی‌پاسخ گذاشت و حتی پاسخ این مصاحبه کریمی را هم نداد: «از همدوره‌ای‌های ما مثل حسین کعبی و یحیی گل‌محمدی بپرسید. احترام باید متقابل باشد اما برخورد این آقا درست نبود. گاهی اوقات به خاطر یک پاس سر بازیکن جوان داد می‌زد. کسی این چیزها را فراموش نمی‌کند اما الان آقایان با داد و بیداد کارشان را پیش می‌برند. شاید الان همه چیز بر وفق مراد باشد اما زندگی همیشه این‌ طوری نمی‌ماند.»

کریمی حتی اعتقاد داشت دایی از او استفاده ابزاری کرده است: «آقای دایی در ابتدای درگیری‌شان با رویانیان خوب از من استفاده کردند اما بعد از 3، 4 ماه که قرار شد به اینجا بیایند، بعدها به مدیر برنامه‌های من گفتند که رویانیان تنها شرط قرارداد دایی را نبودن من در تیم تعیین کرده که دایی هم پذیرفته است.» شماره 8 تراکتورسازی در یک مصاحبه هم درباره گل‌های ملی دایی چنین حرف‌هایی زد: «فقط من نبودم که پاس گل داده‌ام. بروید ببینید ایشان که این همه گل زده چند بار پس از دریبل مدافع توانسته گل بزند. همه گل‌هایش یا سانتر بوده، یا پنالتی و یا تک به تک.»

بعد از این همه مصاحبه، علی دایی ترجیح داد تنها سکوت کند و پاسخی به علی کریمی ندهد. سرمربی پرسپولیس عادت دارد جواب کوچکترین انتقادها را بدهد اما کسی متوجه نشد سیاست او در قبال کریمی چیست. آیا دایی نمی‌خواست مقابل او و طرفدارانش قرار بگیرد؟ حالا بعد از مرور این مصاحبه‌ها آیا ممکن است علی دایی تن به همکاری دوباره با کریمی بدهد؟ آیا اصلاً کریمی امیدوار است که این اتفاق بیفتد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)