مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : فعلا در تمرینات تیم ملی به طور سبک تمرین می کنم زیرا هنوز مصدومیتم به طور کامل بهبود نیافته .

علي كريمي افزود: با توجه به اينكه از ناحيه كمر دچار مصدوميت هستم با حضور بر سر تمرينات تيم ملي به صورت كاملاً سبك و تحت نظر پزشك و به صورت آرام به دور

زمين مي دوم و براي درمان كامل مصدوميتم منتظر نظر نهايي پزشك و فيزيوتراپ تيم ملي هستم و اميدوارم كه مصدوميتم در روزهاي اینده كاملاً برطرف شود.

وي گفت:به عنوان يك سرباز در خدمت تيم ملي هستم و تمام توانم را براي تيم ملي كشورم خواهم گذاشت زیرا انگيزه ي زيادي دارم تا با تيم ملي فوتبال بتوانیم به رقابت هاي جام جهاني صعود كنيم.

كريمي تصريح كرد: قطبي مربي با هوش و با دانشي است و از اينكه بار دیگر با وي كار مي كنم خوشحالم و معتقدم با شناختي كه وي از فوتبال روز دنيا و دو تيم كره جنوبي و شمالي دارد مطمئناً مي تواند تيم ملي را در رسيدن به جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي كمك كند.

كريمي خاطرنشان كرد: وضعيت پيروزي با حاشيه هايي كه در روزهاي اخير به وجود آمده طبيعي است چراكه هميشه دو تيم پيروزي و استقلال پس از پايان رقابت هاي ليگ برتر اسير اين حواشي ها هستند و من صحبتي در مورد مدير عامل و يا هيئت مديره باشگاه ندارم چراكه به عنوان يك بازيكن حرفه اي حق دخالت در امور باشگاه را ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)