پرسپولیس نیوز :هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظر من سپاهان یک سر و گردن از تمام تیم ها بالاتر است و اصلی ترین مدعی قهرمانی ما هستیم.

یعقوب کریمی درباره شرایط سپاهان اظهار داشت: شرایط تیم خوب است. بعد از اردوی پرفشاری که در اسلوونی برگزار کردیم مشغول استراحت هستیم وتمرینات به زودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه یک اتفاق بد برای تیم ما رخ داد و آن هم مصدومیت جواهیر سوکای بود. او بازی بسیار خوبی است اما باشگاه سپاهان به قدری بزرگ است و پرمهره است که نفرات دیگر جای او را پر کنند. ما بازیکنان خوبی داریم و قطعا همه نفرات آمادگی بالایی دارند.

هافبک سپاهان درباره حضور مجتبی جباری در این تیم تاکید کرد: جباری یکی از بهترین بازیکنان ایران است و در کنار نویدکیا زوج بسیار خوبی را تشکیل خواهند داد. سپاهان با مدیریت خوبی که دارد دنبال این نیست که فقط بازیکن جذب کند. مدیران باشگاه بهترین ها را جذب می کنند و خوشحالم که در سطح بالایی قرار داریم.

او درباره اینکه می گویند سپاهان کهکشانی است، عنوان کرد: امسال همه مدعیان کهکشانی هستند اما به نظر من سپاهان یک سر و گردن از تمام تیم ها بالاتر است و اصلی ترین مدعی قهرمانی ما هستیم.

کریمی در پایان درباره اظهارات مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه او قبل از سپاهان با پرسپولیس قرارداد بسته و در صورتی که سپاهانی ها در ماجرای دهنوی سخت بگیرند، قرارداد را رو می کنند، افزود: چنین چیزی صحت ندارد. من با نفت قرارداد داشتم و باشگاه نفت رضایتنامه ام را برای حضور در سپاهان صادر کرد. من با پرسپولیسی ها مذاکره کرده بودم اما قراردادی امضا نشده بود. پرسپولیسی ها هم هرطور دوست دارند تصمیم بگیرند و اظهارنظر کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)