مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اخراج نوروزی گفت: فغانی از شنوایی خیلی بالایی برخوردار است و این یک نعمت خدادادی محسوب می‌شود.

 

علی کریمی پس از تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم. تیم ضعیفی مقابل ما نبود، آنها دو قهرمانی متوالی به دست آورده اند و جزو تیم‌های خوب شهرستانی هستند.

وی افزود: تا قبل از اینکه ۱۰ نفره شویم به بازی مسلط بودیم اما دقت نکردیم. طبیعی است وقتی که ۱۰ نفره شدیم سپاهان بازی را به دست گیرد. آنها ۱۰ دقیقه آخر به ما فشار آوردند.

این بازیکن درباره اینکه آیا اخراج نوروزی درست بود یا خیر، عنوان کرد: من در حال صحبت با داور بودم و چیزی نشنیدم. اگر یک متر هم حساب کنید داور از نوروزی عقب‌تر بود و خیلی جالب‌ بود که داور متوجه شد نوروزی چه گفته است. جالب بود که با این سروصدای هواداران فغانی گفت که شینده نوروزی چه گفته است. این نشان می‌دهد که فغانی از شنوایی خیلی بالایی برخوردار است و این یک نعمت خدادادی است.

کریمی خاطرنشان کرد: امیدوارم حسین عسگری که بعد از هر بازی مصاحبه می‌کند و می‌گوید همه چیز عالی بود و همه صحنه‌ها درست بود اینقدر شجاعت داشته باشد و اشتباهات را بگوید. فکر نمی‌کنم چیزی از او کم شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)