دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: مقابل پرسپولیس از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم و برنده شدیم.
شهاب گردان پس از برتری 2 بر یک سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت:‌ ما در هفته گذشته نیز از حریف عقب بودیم اما توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم. مقابل پرسپولیس هم هر دو تیم می‌توانستند برنده شوند. ما از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم و بازی را بردیم.
 
دروازه‌بان سپاهان در مورد عملکرد داوری گفت: به نظر من گل شریفی آفساید نبود. قضاوت داوران معمولی بود اما در صبازیکن سپاهان گفت: در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس آوردیم و توانستیم پیروز شویم.
 خبرگزاری فارس: کریمی: فشار زیادی روی دروازه‌ پرسپولیس آوردیم/ شریفی: با همدلی پیروز شدیم
Tweet 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کریمی پس از برتری 2 بر یک سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت:‌بازی خوبی بود. ما در نیمه دوم و دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس آوردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.
 
بازیکن سپاهان در خصوص داوری گفت: نمی‌توانم قضاوت کنم اما حس می‌کنم گلی که شریفی زد آفساید نبود.
 
*شریفی: با همدلی مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدیم
 
مهدی شریفی بازیکن سپاهان در خصوص برتری 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: این مسابقه را توانستیم با همدلی ببریم. از سوی دیگر رقیبان ما هم پیروز شده بودند.
 
وی ادامه داد:‌بر خلاف جریان بازی یک بر صفر عقب افتادیم اما با همدلی توانستیم پیروز شویم و به حق‌مان برسیم.
 
مهاجم سپاهان در خصوص اعتراضش به داوری عنوان کرد: در بازی ضربان قلب بالاست و یک مقدار کنترل از دست می‌رود. فکر می‌کنم گلی که زدم درست بود.
 
شریفی در خصوص تعویضش هم اعلام کرد: مچ دستم درد می‌کرد و به همین دلیل تقاضای تعویض کردم.نه‌ای که نوروزی به من برخورد کرد می‌توانست او را اخراج کند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)