مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت : سال جدید را به تمام هموطنان عزیزم تبریک عرض می کنم و امیدوارم سالی توأم با سلامتی و شادی داشته باشند و مشکلاتشان در سال جدید حل شود.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، علی کریمی پس از مسابقه پرسپولیس برابر الشباب گفت : خدا را شکر می کنم روز خوبی داشتیم ، شروع سال برای ما خیلی خوب بود و امیدوارم در سال نود و یک همین روند ادامه پیدا کند.

 

وی درباره شش گلی که پرسپولیس به الشباب زد گفت : فوتبال همین است و امکان وقوع هرگونه اتفاقی در آن وجود دارد، فکر می کنم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کردیم که توانستیم با این نتیجه خوب از زمین بیرون بیاییم.

گلزن پرسپولیس با رد ضعف الشباب به عنوان دلیل رقم خوردن این نتیجه تاکید کرد:
کشورهای عربی سرمایه گذاری زیادی روی فوتبال داخلی خود کرده اند و این مساله در جام باشگاه های آسیا هم چند برابر می شود و طبیعتا بازی برگشت در امارات به این راحتی نیست و بازی آسانی پیش رو نداریم.

بازیکن پرسپولیس درباره دلایل انگیزه بیشتر بازیکنان پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت : این طبیعی است به هر حال ما شانسی برای کسب سهمیه از طریق لیگ برتر و جام حذفی نداریم ، در لیگ برتر که امکان ندارد قهرمان شویم و از جام حذفی هم کنار رفته ایم ، تنها شانسی که برای سهمیه داریم جام باشگاه های آسیاست و امیدواریم بتوانیم از شرمندگی هواداران در بیاییم. اینجا جا دارد قهرمانی استقلال در جام حذفی را هم به هواداران این تیم تبریک بگویم ، جا دارد که بیشتر از این ها هم نتیجه بگیرند و برای این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم.

کریمی در خصوص اینکه به ملاقات دایی رفته یا خیر گفت : حقیقتا خیر، فرصت نکردم. قبل از بازی درگیر اردو و تمرینات بودیم ، قصد داشتم بعد از بازی به ملاقات ایشان بروم که شنیدم خداراشکر از بیمارستان مرخص شده اند و بهتر شده اند. برایشان آرزوی سلامتی می کنم ، سال نو را از اینجا به ایشان تبریک می گویم و امیدوارم در کنار خانواده شان همیشه سالم و تندرست باشند.

کریمی در پایان گفت : اگر خدا قبول کند و اجازه بدهید و راضی باشید 6 روز استراحت خواهیم داشت، بله دقیقا 6 روز!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)