در حالی که کارشناسان فوتبال کشورمان پیش بینی می کنند کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان مرد سال 2012 را به لی کیون هو کره ای اختصاص بدهد، از مالزی خبر رسید چهارشنبه آینده این عنوان به علی کریمی تعلق می گیرد.

به گزارش قدس؛ در فاصله برگزاری مراسم معرفی بهترین های فوتبال آسیا در کوالالامپور، از مالزی خبر رسید شانس علی کریمی برای تصاحب توپ طلای سال 2012 میلادی از لی کیون هو کره ای و لوکاس نیل استرالیایی بیشتر است.

اگرچه باتوجه به قهرمانی اولسان هیوندای کره جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا، کارشناسان فوتبال قاره پیش بینی می کنند لی کیون هو کره ای مرد سال آسیا شود و اهالی فوتبال ایران هم همین نظر را دارند اما یکی از ایرانیان مقیم مالزی که به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور رفت و آمد دارد، مدعی شد کریمی برای دریافت توپ طلای آسیا از شانس بیشتری در قیاس با رقیبان کره ای، استرالیایی و چینی خود برخوردار است. به گفته این شخص در رای گیری اولیه، کریمی بیش از سایر گزینه ها امتیاز آورده و لی کیون هو کره ای و لوکاس نیل استرالیایی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته اند. البته نام محسن بنگر از ایران و ژنگ ژی از چین هم در فهرست 5 گزینه کسب لقب مرد سال 2012 فوتبال آسیا قرار داشت که با ارسال دعوتنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کریمی و نرسیدن دعوتنامه بنگر، مشخص شد محسن بنگر از راهیابی به فهرست نهایی و 3 نفره بازمانده است.

چهارشنبه طی برگزاری مراسمی در کوالالامپور مرد سال آسیا معرفی می شود و مشخص خواهد شد خبری که به صورت غیر رسمی از مالزی به دستمان رسیده، صحت داشته یا فقط پیش بینی و حدس و گمان بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)