جمعه 25 بهمن(21:29)

مرجع خبری پرسپولیس: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از دربی شصت و ششم گفت: این نتیجه به هیچ وجه شادی ندارد.

New Page 1

 علی کریمی پس دیدار امروز تیمش برابر استقلال ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: نتیجه به دست آمده در این بازی ارزش شادی کردن ندارد. اما همین که نباختیم و توانستیم گوشه ای از زحمات تماشاگرانی که برای تشویق کردن بازیکنان پیروزی به ورزشگاه آمده بودند، را جبران کنیم برای‎مان ارزشمند است.

وی خاطر نشان کرد: برخی از تماشاگران طی هفته‌های گذشته برعکس امروز به جای حمایت از بازیکنان پرسولیس فقط انتقاد می‌کردند. خوشحالم که شرمنده هواداران امروز خود نشدیم.

کریمی تصریح کرد: نمی توانم با قاطعیت بگویم که از نتیجه تساوی در دربی راضی هستم. اما در مجموع نتیجه بدست آمده برای هر دو تیم عادلانه بود. البته کارشناسان بهترین افراد برای اعلام نظر در مورد بازی امروز و نتیجه نهایی آن هستند. بازیکنان دو تیم برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن زحمت کشیدند. استقلال تیم خوبی است و بازیکنان این تیم دفاع خوبی مقابل ما انجام دادند. اما از آنجا که ما به قصد برد وارد زمین شده بودیم، اجازه ندادیم آنها تا پایان بازی خواسته خود را عملی کنند.

کریمی اظهارداشت: نتیجه به دست آمده در این بازی نشان داد که نتایج اخیر تیم پرسپولیس از روی بدشانسی این تیم رقم خورده است. جایگاه واقعی پرسپولیس آنچه امروز در اختیار داریم نیست و این به خاطر بدشانسی های گذشته است که البته جای جبران دارد.

وی با اشاره به عملکرد خود در این بازی گفت: تلاش زیادی انجام دادم تا بتوانم مهره ای تاثیر گذار در این دیدار باشم. تمرینات خوبی هم انجام دادم. در مجموع از عملکرد خودم راضی هستم.

کریمی با بیان اینکه تغییر نتیجه بازی در آخرین دقایق مسابقه جزو جذابیت‌های بازی است، تصریح کرد: ما به تساوی راضی نبودیم. همانطور که استقلالی‌ها نمی خواستند از دیدار امروز تنها یک امتیاز بگیرند. نتیجه طوری رقم خورد که متاسفانه هواداران و به خصوص آنهایی که برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آمده بودند راضی نکرد.

در هفته‌های آینده ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد که منجر به تغییر وضعیت تیم‎ها شود. به همین دلیل با امید دیدارهای خود را دنبال می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)