مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي گفت: هميشه پاسخگوي سوالات خبرنگاران بوده و اينگونه نيست كه اخلاق و رفتارش پس از رفتن به آلمان تغيير كرده باشد.

 

 

هافبك تيم ملي فوتبال ايران درباره پيروزي 7 بر صفر بر فلسطين گفت: ما مي‌توانستيم حريف تداركاتي مناسب‌تري نسبت به تيم فلسطين داشته باشيم اما با اين حال فلسطين با نظر كادر فني انتخاب شده و من به عنوان بازيكن نمي‌توانم در اين مورد اظهار نظر كنم و فقط مي‌گويم طبيعتا اگر تيم قوي‌تري نسبت به فلسطين با ما روبه‌رو مي‌شد، بسيار مثمرثمرتر بود.

به طور يقين بازي با بحرين خيلي سخت‌تر از مسابقه با فلسطين خواهد بود و من اميدوارم در آن مسابقه با حمايت تماشاگران بتوانيم بازي خوبي انجام داده و 3 امتياز را كسب كنيم.

 

وي افزود: همه هواداران فوتبال توقع دارند ما وقتي در برابر تيم‌هايي از قبيل فلسطين و بحرين قرار مي‌گيريم به راحتي از سد آن‌ها بگذريم، اما بايد بگويم ديگر فوتبال مانند نگارش روي كاغذ آسان نيست و همه تيم‌ها صاحب قدرت شده و در هيچ مسابقه‌اي از پيش بازنده نيستند. حتي اگر بازي برابر فلسطين را به دقت آناليز كنيم اين تيم در نيمه نخست فوتبال خوبي را ارائه داد و در دقايقي بازي گره خورده بود و اگر از موقعيت‌ها استفاده بهينه را نمي‌كرديم چه بسا بازي با يك نتيجه غير قابل تصور و در عين حال ناكامي براي ما به اتمام مي‌رسيد.

 

علي كريمي با بيان اينكه بايد در روز سه‌شنبه هفته آينده تيم بحرين را شكست دهيم، تاكيد كرد: ما مقابل بحرين بازي راحتي نخواهيم داشت اما بايد تلاش كنيم از تمامي امتيازهاي شرايط ميزباني استفاده كرده و حتما پيروز اين بازي شويم چرا كه عدم نتيجه‌گيري در اين مسابقه در بازي‌هاي آينده ما را دچار مشكل خواهد كرد.

 

وي با بيان اينكه خواسته تمام ملي‌پوشان رويارويي با تيم‌هاي بزرگ جهان است، اظهار داشت: من فكر مي‌كنم در حدود 5 ـ 6 ماه قبل بود كه ما با برزيل و روسيه بازي كرديم. اما متاسفانه اين بازي‌ها در ايران نبود و علت آن هم مسائلي بود كه به ما ربط ندارد، اما اميدوارم شرايطي فراهم شود تا ما بتوانيم به مانند مسابقه برابر آلمان در ايران به مصاف تيم‌هاي بزرگ دنيا برويم تا بتوانيم با آناليز نقاط ضعف و قوت خود تدابير لازم را براي موفقيت در آينده بينديشيم.

 

كريمي درباره اينكه رفتارش پس از حضور شش ماهه در فوتبال آلمان با خبرنگاران به طور كلي تغيير يافته و همواره پاسخگوي سوالات خبرنگاران است گفت: من واقعا نمي‌دانم درباره اين بحث چه بگويم. اين موضوع براي اولين بار از سوي شما مطرح نشده و براي آخرين بار هم نخواهد بود، اما علي كريمي اگر 6 ماه در فوتبال آلمان بازي كرده، براي اينكه در بورس باشد با خبرنگاران صحبت نمي‌كند. اخلاق كريمي همواره همين طور بوده و هيچ تغييري نسبت به گذشته نكرده است.

 

وي درباره اينكه بعد از حضور شش ماهه‌اش در فوتبال آلمان از نظر فيزيك بدني بسيار آماده شده است گفت: من در همان مقطع كه در تيم استيل آذين بودم از لحاظ بدني شرايط خوبي داشتم اما پس از جدايي از اين تيم يا به قول بعضي‌ها كه خوششان مي‌آيد من را اخراج كردند، بعد از اخراج از اين تيم به طور اختصاصي با مربي ويژه خودم تمرين‌هايم را پيگيري مي‌كردم تا از لحاظ آمادگي عقب نمانم و در اين بين حضور در فوتبال آلمان هم به من كمك كرد تا شرايط بهتري را پيدا كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)