مرجع خبری پرسپولیس : کریمی : هرگز نگفتم دايي بيايد من مي‌روم

با لباسي طوسي مشكي و درحالي كه عينكي آفتابي به چشم دارد به سمت سكوهايي كه در كنار تداركات تيم است مي‌رود. در تمام مدت در حال صحبت كردن با تلفن همراهش است اما بي توجه به تمرين هم نيست. بعد از دقايقي وينگادا به سمتش مي‌رود و دقايقي با يكديگر به گفت‌وگو مي‌پردازند. اما نلو كه به زمين برمي‌گردد، كريمي هم آرام آرام به سمت نيمكت مي‌رود و باز هم مثل هميشه براي كوتاه كردن مسير از نردبان پايين مي‌رود. در راه رسيدن به رختكن اما بهترين فرصت براي صحبت با جادوگر است. جادوگري كه اين روزها از شرايط موجود و شايعات رنگارنگ حسابي شاكي است.

pnnc حرف و حديث‌هاي زيادي اين روزها در موردت شنيده مي‌شود!
■ واقعا نمي‌دانم چرا بايد چنين شايعاتي برايم درست كنند. در حالي كه هيچ حرفي در مورد رفتن نزدم و سكوت كردم بعضي‌ها هر روز مرا به يك تيم مي‌فرستند.

pnnc بعد از ماجراي استيل‌آذين، حرف‌هايي هم در مورد توافقت با الاهلي به گوش مي‌رسد.
■ من با الاهلي هيچ صحبتي نكردم مي‌گويند كارم با اين تيم تمام شده، واي از روزي كه با تيمي وارد مذاكره شوم.

pnnc حتي شرط گذاشتن براي ماندن در پرسپوليس را هم رد مي‌كني؟
■ بله. صددرصد. من پرسپوليس را دوست دارم. چه طور مي‌توانم براي ماندن شرط بگذارم.

pnnc در مورد موضع‌گيري‌ات برابر شايعه سرمربيگري دايي در پرسپوليس، چه حرفي داري براي گفتن؟
فكر مي‌كنيد من كي هستم؟ من هم يك بازيكنم مثل بقيه. هنوز سرمربي پرسپوليس مشخص نيست چطور بايد در مورد آن موضع‌گيري كنم؟ اين حرف‌ها فقط شايعه است. نه من گفتم اگر دايي بيايد مي‌روم و نه در مورد مديرعامل حرف زدم.

pnnc فكر مي‌كني چرا اين همه حاشيه و شايعه برايت درست شده؟
خيلي‌ها دوست دارند علي كريمي را وارد حاشيه كنند و حتما هدف خاصي هم دارند اما من آنقدر حرفه‌اي هستم كه با اين حرف‌ها وارد حاشيه نشوم اما مطمئن باشيد از افرادي كه اين شايعات را درست كردند شكايت مي‌كنم.

pnnc امروز (ديروز) چرا تمرين نكردي؟ نكند تو هم مثل باقري با وينگادا به مشكل برخوردي!
نه اين طور نيست. من با كسي مشكل ندارم، فقط از ناحيه كمر احساس درد مي‌كردم. به همين دليل با وينگادا صحبت كرده و تمرين نكردم، فقط همين.

pnnc شرايط پرسپوليس قبل از بازي با پاس چطور است؟
خوب. ما تمام تمركزمان را روي بازي‌هاي حذفي و آسيايي گذاشتيم تا هم سهميه سال بعد آسيا را كسب كنيم و هم امسال بتوانيم نماينده شايسته‌اي براي ايران باشيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)