مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در اولين تمرين تيمش با حضور مصطفي دنيزلي گفت: اميدوارم تيم ما نيم فصل كابوس وار اول را پشت سر بگذارد.

 

علي كريمي پس از اولين تمرين پرسپوليس با حضور مصطفي دنيزلي، به خبرنگاران گفت: حالا كه دنيزلي به تيم اضافه شده است، اميدوارم با كمك ايشان و تلاش بازيكنان نيم فصل اول را كه برايمان مثل يك كابوس شده بود، پشت سر بگذاريم و نيم فصل دو را آن طور كه مردم دوست دارند خوب آغاز كنيم.

وي ادامه داد: همه ما بازيكنان، مربيان و هواداران دوست داريم كه پرسپوليس به شرايط خوب گذشته‌اش بازگردد و از همه نظر به شرايط ايده آل برسد.

 

وي درباره حضور پرشمار تماشاگران در تمرين امروز تيمش گفت: هواداران هميشه به پرسپوليس، بازيكنان و مربيانش لطف داشته‌اند و دنيزلي از محبوبيت خاصي در بين آن‌ها برخوردار است. امروز اولين روز تمرين بود و طبيعي بود كه تماشاگران زيادي به ورزشگاه بيايند. اميدوارم اين حمايت ها در طول نيم فصل دوم هم وجود داشته باشد.

 

كريمي همچنين درباره بازيكنان شاغل در ليگ‌هاي عربي گفت: شرايط تيم‌هاي عربي به گونه‌اي است كه وقتي تيم نتيجه‌ نمي‌گيرد، اول از همه بازيكنان و مربيان خارجي بايد از تيم بروند، اما اين مساله از شايستگي بازيكنان ما كم نمي‌كند، اميدوارم تيم ملي با صعودش به جام جهاني شرايطي را فراهم كند كه بار ديگر بازيكنان ايراني بتوانند در اروپا بازي كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)