خبرگزاری پرسپولیس : کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و علیرضا نورمحمدی در بازی با ملوان ابراز امیدواری کرد.

دکتر وجیه ا… چشمه سری با بیان این مطلب افزود: محمد قاضی خوب پیش می‌رود ولی امیدواریم که او را برای شروع لیگ برتر در اختیار داشته باشیم. علی کریمی روند خوبی را طی کرده است و همچنان برنامه ما امکان استفاده از وی در بازی با ملوان است.

علی کریمی که قرار بود امروز به دویدن دور زمین اکتفا کند، با توجه به انگیزه‌ای که داشت، در تمرینات گروهی با توپ هم شرکت کرد. او و حقیقی امروز به طور کامل به تمرینات تیمی اضافه شدند.

دکتر چشمه سری در این ارتباط گفت: علی کریمی در این مدت بسیار پیگیرانه درمان‌ها را دنبال کرد. امروز هم اصرار داشت خودش را محک بزند و تا اینجا که هم شرایط او و هم شرایط حقیقی خوب بوده است.

وی ادامه داد: مهدوی‌کیا و نورمحمدی را امروز در تمرین معاینه خواهیم کرد. در روزهای گذشته پیگیر وضعیت آنها بودیم. مهدوی‌کیا با توجه به اینکه در گذشته هم با چنین آسیبی روبرو شده بود، از پیشرفت بهبودی خود راضی بود و خون مردگی‌ها باید از بین برود.

نورمحمدی هم در کشش‌های سنگین احساس درد دارد. وی هنوز آماه نیست ولی با توجه به روندی که طی می‌شود اگر مساله حادی پیش نیاید امیدواریم او و مهدوی‌کیا را هم برای بازی با ملوان در جام حذفی، در اختیار کادر فنی بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)