خبرگزاری پرسپولیس : آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل صبا با حضور رویانیان و بهروز منتقمی برگزار شد.

آخرین تمرین تیم پرسپولیس قبل از دیدار مقابل صبای قم از ساعت 11:30 صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر پشت در‌های بسته برگزار شد.

در این تمرین محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه حضور داشتند. آنها با کریم باقری صحبت هایی داشتند و سپس با بازیکنان و کادر فنی به خوش و بش پرداختند.

* مهدی مهدوی‌کیا به دلیل پیچیده شدن مچ پا در تمرین امروز غایب بود.

* علی کریمی با رفع مصدومیت در تمرین امروز پا به توپ شد. وی روز گذشته مصدومیتی جزئی از ناحیه عضله پا داشت.

* منتقمی و رویانیان همچنین در دیداری با بازیکنان پرسپولیس ضمن خوشحالی از انتخاب مهدوی‌کیا به عنوان محبوب‌ترین بازیکن آسیا گفتند باشگاه پرسپولیس این افتخار را دارد که ستاره‌ای مثل علی کریمی را که به عنوان فنی‌ترین بازیکن آسیا و باید جزء‌ بهترین‌ها هم می‌شد در اختیار دارد همچنین به خود می‌بالیم که در بین شما بازیکنان پرسپولیس محبوب‌ترین و با اخلاق‌ترین بازیکن آسیا و جهان یعنی مهدوی‌کیا هم حضور دارد. از طرفی دیگر باشگاه پرسپولیس 10 پله در آخرین رده بندی به بالاتر صعود کرده و این نشانه رفاقت، دوستی و شاد کردن دل مردم است که امیدواریم با تلاش و کوشش بیشتر باز هم موفق باشید.

* گل محمدی برای بازیکنان تمرینات ویژه گلزنی در نظر گرفت و تاکید کرد در زدن ضربات آخر دقت کنند.

*تیم پرسپولیس پس از تمرین امروز با یک دستگاه اتوبوس راهی هتل المپیک شد تا برای دیدار مقابل صبا راهی قم شود. این دیدار فردا در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد.

* در تمرین امروز یک راس گوسفند زیر پای بازیکنان و کادر فنی سر بریده و به موسسه خیریه اهدا شد.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس و بازیکنان به صورت تلفنی به مهدوی‌کیا به دلیل انتخابش به عنوان محبوب‌ترین بازیکن آسیا تبریک گفتند.

* 50 هوادار پشت در‌های بسته در تمرین امروز حضور داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)