مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال سايپاي البرز گفت: علي دايي سرمربي جديد تيم فوتبال راه آهن با من براي حضور در اين تيم تلفني صحبت كرد و من نيز خيلي دوست داشتم اين كار انجام مي گرفت اما ديگر دير شده بود.


كريم انصاريفر افزود: دوست داشتم در تيم علي دايي بازي كنم ، او بعد از قبول سرمربيگري تيم راه آهن با من تلفني صحبت كرد اما چون يك روز قبل با سايپا داخلي قرارداد امضا كردم نتوانستم در تيم دايي كه بازي كردن در آن برايم افتخار است حضور يابم.

وي با بيان اينكه فكر نمي كردم علي دايي در تيمي فعاليت كند، اظهار داشت: بازي كردن در تيم دايي براي من بسيار دوست داشتني است و آرزو داشتم در تيم او باشم ، اميدوارم مانند هميشه او موفق باشد.

 

انصاريفر در خصوص تمديد قرارداد با سايپا نيز گفت: تمامي پيشنهادها را بررسي كردم ، من احتياج به آرامش داشتم و در صحبتي كه با دوستان خوبم در تيم مانند ابراهيم صادقي داشتم تصميم گرفتم در سايپا بمانم.

 

وي با بيان اينكه به سايپا مديون بودم ، تاكيد كرد: به دنبال آرامش و محيطي آرام براي ادامه فوتبالم مي گشتم و با توجه به شرايط باشگاه سايپا و مديريت آقاي كوشا كه مانند پدر براي من است تصميم گرفتم دو فصل ديگر در خدمت اين تيم باشم.

 

انصاريفر با بيان اينكه مشكل خدمت مقدس سربازي ندارم ، گفت: به صورت كاملا قانوني با سايپا قرارداد بستم ، اكنون دانشجو هستم و سردار باران چشمه رئيس تربيت بدني ستاد مشترك نيروهاي مسلح كاملا در جريان قراردادم هست.

 

وي در خصوص پيشنهاد استقلال و پرسپوليس نيز گفت: پيشنهاد دو تيم را بررسي كردم ، جذب اولادي و ترافيك در خط حمله اين تيم يكي از دلايل منتفي شدن رفتنم به پرسپوليس بود ، هيچ ترسي از بازي كردن در دو تيم مطرح پايتخت را نداشتم چرا كه به توانايي هاي خودم اعتقاد كامل دارم.

 

وي گفت: به هيچ عنوان در فصل نقل و انتقالات به دنبال بازارگرمي نبودم ، پيشنهادهاي بسيار خوبي از اروپا نيز داشتم كه اين را خودم نمي گويم ، شما مي توانيد به سايت باشگاه بلكبرن انگليس كه يكي از تيم هاي خواهان من بود مراجعه كنيد و ببينيد كه من به دنبال بازارگرمي بودم يا خير.

 

انصاريفر ادامه داد: به هيچ عنوان دوست نداشتم اسامي تيم هايي كه من را مي خواستم رسانه اي كنم اما با توجه به شك و شبهه هاي كه بوجود آمد مجبور شدم تيم رابين قازان روسيه را اعلام كنم.

 

وي يادآور شد: اين باشگاه سه ميليون و 500 يورو به من براي پيوستن به اين تيم پيشنهاد داده بود ، نتوانستم به اروپا بروم چون دانشگاههاي آن بين المللي است و قبول نمي كنند كه تنها در تمرينات شركت كنم و در دانشگاه حاضر نباشم.

 

انصاريفر در خصوص تيم ملي و كي روش نيز گفت: اكنون سخت در حال تمرين هستيم ، كي روش از لحاظ فني بسيار تاثير گذار است و به طور قطع مي تواند تيم ملي فوتبال كشورمان را كمك كند.

 

كريم انصاريفر صبح امروز قرارداد دو ساله خود با باشگاه سايپا را در هيات فوتبال البرز به ثبت رساند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)