کریم انصاری فرد معتقد است که کارلوس کی روش هرگز نمی تواند به فوتبال ایران خیانت و به قطری ها در راه صعود به جام جهانی کمک کند.

به گزارش قدس، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که اخیرا پایش به گلزنی باز شده در پاسخ به این پرسش که آیا تو هم معتقدی که کی روش به فوتبال ایران خیانت می کند، می گوید:« من نمی دانم این بحث ها از کجا بیرون می آید. اصلا مطرح شدن چنین حرف هایی صحیح نیست چون کی روش یاقه بسیاری در فوتبال دنیا دارد و هیچ وقت به تیمی که در خدمت آن است خیانت نمی کند. اصلا این وصله ها به سرمربی تیم ملی نمی چسبد.کی روش مربی محترمی است و این کارها از او بعید است.»

 

بعد از باخت تیم ملی ایران به ازبکستان برخی معتقد بودند که نحوه بازی گرفتن کی روش از برخی بازیکنان و نوع چیدمان او به شکلی بوده که ایران در بازی با ازبک ها شکست بخورد! حتی برخی سایت های نیز نوشته بودند که کی روش به خاطر پیشنهاد هایی که از چند تیم قطری داشته سبب صعود این تیم به مرحله مقدماتی جام جهانی شده است. البته این شایعات از سوی برخی عوامل تازه اخراج شده تیم ملی در رسانه ها مطرح شده که حالا کریم انصاری فرد سعی می کند به نوعی با حمایت از کی روش اجازه ندهد وجهه او میان ایرانی ها خراب بشود.
 
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)