پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال خوزستان یک تیم است که همه بازیکنان آن خوب هستند و مهم نیست که بازیکنان مشهوری ندارد.

کریم باقری  درباره بستری شدن منصور پورحیدری در بیمارستان اظهار داشت: برای پیشکسوت استقلالی ها آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم که آقای پورحیدری هرچه زودتر به کنار خانواده خود بازگردد و همچنین در کنار استقلالی ها باشند.

وی درباره برد مقابل راه آهن بیان داشت: بازی خوبی بود بچه ها خیلی خوب بازی کردند. در نیمه دوم چند فرصت داشتیم که می توانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم و در کل فکر می کنم مستحق این برد بودیم. بازیکنان تمام تلاش شان را کردند و هرچه خواسته بودیم در این بازی به دست آوردیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد مهدی طارمی تاکید کرد:مهدی هم مانند همه بازیکنان کارش را می کند. چیز خاصی وجود ندارد که بخواهم درباره عملکرد او بگویم.

باقری در پاسخ به این پرسش که آیا تا به حال طارمی خواسته است که برای جلوگیری از به وجود آمدن حاشیه کمتر مصاحبه کند، گفت: مهدی هم مصاحبه نکند برخی از دوستان رسانه ای به دنبال حاشیه هستند و امکان دارد مصاحبه هایی از قول وی بنویسند که اصلا صحت ندارد به هرحال ما به همه بازیکنان می گوییم که در مصاحبه های خود مراقب باشند تا گرفتار حواشی نشوند.

وی درباره اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس می گویند از باقری حساب می برند، اذعان داشت: به خاطر چه حساب می برند؟ دلیل ندارد که بازیکنان بخواهند از من حساب ببرند. همه اعضای کادر فنی به دنبال این هستند تا نظمی را در تیم به وجود آورند و مسلما کوچک و بزرگ به دنبال آرامش در تیم هستند. من هم سعی دارم  کوچکترین کاری که از دستم برای موفقیت پرسپولیس برمی آید انجام دهم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شش کلین شیت سوشا مکانی و اظهارنظر وی مبنی بر اینکه ابتدای فصل خیلی ها پرسپولیس را به خاطر جایگاهی که داشت مورد تمسخر قرار می دادند گفت: همه بازیکنان روز به روز بهتر شده اند و نمی توانم درباره یک شخص خاص اظهار نظر کنم. دررابطه با صحبت های سوشا مکانی بهتر است از خودش بپرسید.

باقری درباره صدرنشینی استقلال خوزستان در پایان نیم فصل اول خاطرنشان کرد: کل تیم هایی که این فصل در لیگ برتر حضور دارند به نوبه خود عملکرد خوبی دارند و استقلال خوزستان هم از این قاعده مستثنی نیست. جا دارد به عبدالله ویسی به خاطر تیم خوبی که دارد، تبریک بگویم آنها تا اینجای کار بهترین بازی ها را به نمایش گذاشته اند و قرعه قهرمانی نیم فصل به نام آنها افتاده است فکر می کنم که مستحق این عنوان بوده اند. استقلال خوزستان یک تیم است که همه بازیکنان آن خوب هستند و مهم نیست که بازیکنان مشهوری ندارد، مهم خوب بودن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)