پرسپولیس نیوز : هافبک نام آشنای سالهای اخیر تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه دیدار یکشنبه مقابل بحرین برای تیم ملی کشورمان بسیار مهم است ، اظهار داشت : حریفان ما نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته اند ، لذاملی پوشان ما باید با اراده قوی مقابل رقبا به میدان بروند.

کریم باقری روز پنجشنبه در مورد جام ملت های آسیا به میزبانی استرالیا افزود: جام ملتهای آسیا یک میدان بسیار سخت است و تیم های مدعی مثل کره ، ژاپن ، عربستان و استرالیا با تمامی توان به میدان خواهند آمد .

وی افزود: معتقدم که می توانیم از گروه خود صعود کنیم ولی در مجموع بنظر می رسد که یکی از تیم هایی که نام بردم ، قهرمان جام ملتهای آسیا خواهد شد.

باقری درادامه گفت: متاسفانه برنامه های تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی در نظر گرفته نشد و منطق این بود که پیش از عزیمت به استرالیا چند بازی خوب با تیم های قدرتمند در دستور کار قرار می گرفت ، در نقطه مقابل ، حریفان ما بازیهای مناسبی را برگزار کردند و با شرایطی ایده آل قدم به استرالیا گذاشته اند.

باقری در پایان در مورد بازی خیریه امروز در کیش گفت : دست بانیان این حرکت خداپسندانه و نوع دوستانه را به گرمی می فشارم و امیدوارم که اینگونه برنامه ها تداوم داشته باشد .

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم مسابقات جام ملت های 2015 آسیا با تیم های امارات، قطر و بحرین همگروه است.

این رقابت ها از 19 دی تا 11 بهمن به میزبانی استرالیا برگزار می شود و تیم ملی کشورمان نخستین دیدار خود را یکشنبه هفته آینده برابر بحرین برگزار می کند.

تیم های فوتبال 'ستارگان 98 ' و'ستارگان هنر و ورزش' عصرامروز پنجشنبه بمناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص ) و امام جعفرصادق ( ع ) در حرکتی خیرخواهانه و بمنظور کمک به بیماران در مجموعه ورزشی المپیک کیش به میدان می روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)