کریم باقری درباره پیشنهاد پرسپولیس و تراکتور و حاشیه‌های تیم ملی، حرف های تازه ای زد.

درگذشت مادر کریم باقری باعث شد تا او به تبریز بیاید و چند روزی در صحنه عمومی این شهر و بین اهالی ورزش دیده شود. در این بین مردم تبریز هم استقبال فوق‌العاده از او داشتند و تعداد کثیری هم در مراسم ختم والده او حضور یافتند.

کریم باقری در این مورد میگوید: جا دارد از اینجا از تمام مردم عزیز تبریز، دوستان عزیزم و همه تشکر کنم که در این چند روز واقعا در کنار خانواده ما بودند. از همه تشکر می‌کنم و نمی‌دانم چطور توصیف کنم. انشالله که در شادی‌هایشان بتوانیم شرکت کنیم. برای همه آرزوی شادی و سلامتی دارم.

او درباره برگزاری بازی خیریه عنوان کرد: امروز هم به دعوت پیشکسوتان تراکتور و هنرمندان به این بازی آمدم و خیلی خوشحالم که بازیکنان قدیمی تراکتور و هم‌بازیان خودم را دیدم. من دوست دارم زمانی که در تبریز هستم در چنین برنامه‌هایی شرکت کنم و قدیمی‌ها را ببینم و دیداری داشته باشیم. مجددا از پیشکسوتان تراکتور و هنرمندان تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

اسطوره فوتبال ایران در مورد شروع رقابت‌های آسیایی اظهار داشت: دو نماینده ما امروز و یک نماینده هم فردا بازی دارد. برای هر چهار نماینده ایران آرزوی موفقیت دارم. این تیم‌ها حالا به اسم ایران هستند و نام‌های باشگاهی دیگر مدنظر نیستند. امیدوارم که همه موفق باشند و باعث خوشحالی مردم باشند.

باقری همچنین در مورد بازگشت به فوتبال ایران صحبت کرد و گفت که پیشنهادی از پرسپولیس و تراکتور نداشته و در پاسخ به این سوال که آیا ممنوع الکار است؟ گفت: نمی‌دانم، خبر ندارم.

مربی سابق پرسپولیس و دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی، در مورد شایعه حضورش در تراکتور گفت: آقای اسکوچیچ به من لطف دارند. من خودم به ایشان زنگ زدم و صحبت کردم و به خاطر حضور مجددشان در فوتبال ایران تبریک گفتم.

وی افزود: ایشان آن زمان گفتند که خیلی دوست دارند من در‌ کنارشان باشم ولی خیلی چیزها دست من نیست و بعضی مسائل از دست من خارج است. صحبت‌هایی شده بود اما صد درصد نبود و تا الان هم صحبت خاصی از طرف باشگاه تراکتور با من نشده است.

او درباره تیم تراکتور هم عنوان کرد: امسال تراکتور تیم خیلی خوبی دارد و بازیکنان خیلی خوبی گرفته و امیدوارم امسال بتواند با حواشی کمتری نسبت به حاشیه‌هایی که سال‌های گذشته اطراف تراکتور بوده، بازی‌هایش ادامه بدهد. فکر می‌کنم این تیم امسال می‌تواند بعد از چند سال مقام خوبی به دست بیاورد.

باقری در پاسخ به این سوال که چرا هرگز به تراکتور برنگشته؟ گفت: در بحث مربیگری باید از جایی دعوت شوید که بروید. من که نمی‌توانم خودسر به جایی بروم. در این چند سال اتفاقی نیفتاده که آنها بخواهند یا من بگویم که بیایم. نمی‌دانم بگویم متاسفانه یا خوشبختانه این حرف‌ها نبوده است. فقط امسال با حضور آقای اسکوچیچ این حرف‌ها مطرح شد

کریم باقری درباره اینکه شب گذشته شایعه شد درویش به او پیشنهاد حضور در پرسپولیس داده و موافقت کرده گفت: نه چنین چیزی فعلا نیست و اصلا صحبتی با من نشده است.

ستاره سابق پرسپولیس درباره حاشیه‌ها و انتقاد از سبک بازی تیم ملی و انتخاب های قلعه نویی بیان کرد:‌ درخصوص بازی تیم ملی و لیست بازیکنان دعوت شده همیشه انتقاد وجود داشته اما اصل کار این است که تیم ملی ما موفق باشد که تا اینجای کار من فکر می‌کنم تیم ملی نتیجه خوبی گرفته و هدف صعود به جام جهانی است و بدون مشکل این اتفاق می‌افتد چون سرمربی و بازیکنان باتجربه‌ای در تیم ملی داریم.

وی درباره حواشی تمرین الغرافه در زمین شهرقدس اضافه کرد: در مورد حاشیه هم کجای مملکت حاشیه ندارد که تیم ملی نداشته باشد. به جز چمن روز گذشته رقیب استقلال برای تمرین به ورزشگاه رفته و برق نبوده و اینها نه فقط برای فوتبال بلکه برای مملکت ما خیلی بد است ولی گوش شنوایی وجود ندارد و مسئولان همچنان خواب هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)