مرجع خبری پرسپولیس : در تمام کشورهای فوتبال خیز دنیا حاشیه حرف اول را می زند و حواشی نیز معمولا اطراف بازیکنان بزرگ پرسه می زنند. در ایران نیز حواشی همیشه مربوط به چهره هایی است که سالها در سطح اول فوتبال کشور حضور دارند اما میان آن ها یک چهره است که همیشه باید در موردش با احترام سخن گفت.

 

کریم باقری کاپیتان پرافتخار و محبوب پرسپولیس این چهره است که همه او را با صفات حسنه اش می شناسند و اصلا به همین دلیل است که «کاپیتان» پیروز همیشگی نظرسنجی های پیامکی است.

 

بازگشت به تیم ملی

وقتی علی دایی سرمربی تیم ملی بود، همه فوتبالدوستان نگران زوج جواد نکونام بودند که با هیچ بازیکنی آن خلا پر نمی شود تا اینکه نگاه ها به سمت کریم باقری سوق پیدا کرد. در همان اثنی شاهد درخشش کاپیتان در پرسپولیس بودیم. خلاصه مهمانی های پیاپی و همزبانی دایی و باقری زمینه ساز بازگشت کاپیتان به تیم ملی شد. همان موقع برنامه 90 در مورد بازگشت باقری یک نظرسنجی گذاشت که کریم با رای قاطع مردم مواجه شد تا نظرش در مورد دوری از اردوهای تیم ملی تغییر کند.

 

 

 

 

اتفاقا در اولین دیداری که به میدان رفت برای تیم ملی مقابل امارات گل سرنوشت سازی زد تا محبوبیتش صد برابر شود اما بعد از شکست مقابل عربستان و مصدومیتی که گریبانگیرش شد دوباره از تیم ملی کناره گیری کرد.

 

موثرترین بازیکن لیگ

سپس کار به انتخاب موثر ترین بازیکن لیگ رسید و باقری در این عرصه هم گوی سبقت را از رقبا ربود و به عنوان موثرترین بازیکن لیگ در نیم فصل انتخاب شد. این پایان کار کاپیتان نبود چرا که عنوان بهترین بازیکن دربی تهران را هم از آن خود کرد و در بازی برگشت بار دیگر از این عنوان دفاع کرد.

 

محبوبیت

در شبی که برنامه 90 به دنبال محبوب ترین چهره های فوتبال ایران بود در کمال ناباوری نامی از کریم باقری میان گزینه ها دیده نشد اما در مجامع فوتبالی و بین مردم در این موضوع که کریم بین محبوب ترین هاست هیچ شک و شبه ای وجود ندارد. شاید اکثر فوتبالیست ها در اکثر ورزشگاه ها شعارهایی بر ضد خود شنیده باشند اما کریم باقری هیچگاه و در هیچ ورزشگاهی شعاری علیه خود نشنید و در همه استادیوم ها همواره مورد تشویق قرار گرفته. جالب اینکه باقری اعتقاد دارد در ایران هیچکس به اندازه عابدزاده محبوب نیست.

 

حاشیه باز

کریم باقری هیچگاه سراغ حاشیه ها نمی رود اما تجارب فراوان او از کریم یک چهره حاشیه باز ساخته نه حاشیه ساز! چرا که او یاد گرفته چگونه باید از حاشیه ها برای نیل به اهدافش سود ببرد. او گاهی حتی نیاز می بیند با مدیرعامل و سرمربی تیمش هم درگیر شود. اگر یادتان باشد او یکبار در همین برنامه 90 از سیاست های عباس انصاری فرد به شدت انتقاد کرد و از طرف دیگر تاکتیک های نلو وینگادا را مورد نقد قرارداد.  او بهتر از سایر فوتبالیست های ایرانی بازی با حواشی را بلد است. در این موضوع شک دارید؟

 

و سرانجام زیباترین گل لیگ

در کنار همه این محاسن که گفته شد کریم باقری یک بازیکن فرصت طلب و چهارچوب شناس است. ضربات مهلک پای راست کریم برای فوتبالدوستان یک احساس نوستالژیکی زنده است. در آخرین برنامه نود که پنجشنبه شب برگزار شد 60 درصد بینندگان به گل زیبای او به دروازه استقلال رای دادند تا انتخاب زیباترین گل لیگ نهم نیز به نام آقا کریم رقم بخورد. جدا از زیبایی ها کریم باقری حساس ترین گل لیگ را به ثمر رساند چون هواداران پرسپولیس بزرگترین قشر فوتبالدوستان وطنی را تشکلیل می دهد و آن شوت کل فوتبال ایران را تحت تاثیر قرارداد. بنابراین باید برای چندمین بار پیاپی اعتراف کرد باقری کاپیتانی بزرگتر از سطح فوتبال ایران است که توان پیروزی در همه نظرسنجی های مثبت فوتبال ایران را دارد.

 

استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)