مرجع خبری پرسپولیس : خيلي دور نيست كه با حضور ستارگاني چون علي دايي، كريم باقري، ‌مهدي مهدوي‌كيا و خداداد عزيزي در فوتبال آلمان به احساس غروري وصف‌ناپذير رسيديم كه مردان آريايي فوتبال ما نيز اين قابليت را دارند كه در ديار ژرمن‌هاي مغرور تنه به تنه بزرگان جهان فوتبال دنيا بزنند.

 

الان جواد نكونام و مسعود شجاعي با حضور در اوساسونا و ليگ معتبر اسپانيا اين حس خوب را به ما مي‌دهند

و در ادامه راه همه اين ستاره‌ها موقعيتي براي جوان اول فوتبال ايران پيش آمده كه ادامه‌دهنده راه بزرگان و اسلاف خود باشند.

 

كريم انصاري‌فرد كه به لطف خدا و استعداد ذاتي خود توسط علي دايي كشف و به فوتبال ايران معرفي شد، از حدود دو سال پيش تيم‌هاي داخلي و خارجي مطرحي را خواهان خود مي‌بيند.

 

در ابتداي فصل نقل‌وانتقالات امسال مديران پرسپوليس و استقلال در رقابتي سخت و براي محبوب‌تر شدن نزد هواداران اين دو تيم به هر نحوي درصدد جذب اين بازيكن ارزشمند هستند؛ آن هم در حالي كه كريم انصاري‌فرد با پيشنهادات قابل توجه تيم‌هاي مطرحي از باشگاه‌هاي آلمان،‌ هلند، اسكاتلند، ايتاليا و روسيه مواجه است. خود اين بازيكن هم به دفعات اعلام كرده كه در صورت فراهم شدن شرايط لازم، بي‌ميل نيست كه فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد.

 

در حالي كه مسوولان سازمان نظام وظيفه او را مشمول دانستند. قانون نظام وظيفه كشورمان مي‌گويد افراد ذكور مشمول خدمت زير پرچم تحت شرايط خاص مانند معافيت تحصيلي مي‌توانند انجام خدمت زير پرچم خود را به تاخير بياندازند و حتي با رفع بعضي موانع قادر به خروج از كشور نيز خواهند شد.

 

 

در ارتباط با شرط معافيت تحصيلي دانشجويان ايراني زيادي را مي‌توان سراغ گرفت كه با دريافت بورسيه تحصيلي در دانشگاه‌هاي خارج از كشور مشغول به ادامه تحصيل هستند و بدون هيچ مشكلي بين كشور محل تحصيل خود و ايران نيز در رفت‌وآمد هستند.

 

 

درباره شرايط قرارداد پيشنهادي باشگاه روبين كازان روسيه به كريم انصاري‌فر كه رقم قابل ملاحظه‌اي هم هست اين نكته لحاظ شده كه شماره 10 تيم ملي ايران به دليل تمايل به ادامه تحصيل قصد دارد اين مسير را در خارج از كشور نيز ادامه دهد و به همين خاطر مسوولان باشگاه روبين كازان تدارك اعطاي بورسيه تحصيلي و ثبت‌نام وي در دانشگاه اين شهر را براي كريم انصاري‌فرد ديده‌اند و لژيونر آينده نزديك فوتبال ايران پس از عقد قرارداد رسمي با اين تيم، مي‌تواند به عنوان دانشجوي خارج از كشور به راحتي به ايران رفت‌وآمد داشته باشد و اين دقيقا خلاف ادعاي كساني است كه مي‌گويند كريم انصاري‌فر پس از خروج از ايران اگر دوباره به كشور بازگردد، ديگر قادر به خروج از كشور نخواهد بود.

 

 

لازم به ذكر است كه بليت سفر اين بازيكن به شهر كازان (روسيه) تهيه شده و ويزاي قانوني او نيز تا عصر امروز از سوي سفارت روسيه در تهران صادر خواهد شد و ديگر هيچ مانع خاصي براي لژيونر شدن اين جوان با لياقت فوتبال ايران وجود نخواهد داشت.

 

 

كريم انصاري‌فرد فصل گذشته به عنوان جوان با اخلاق ليگ‌برتر شناخته شد و حالا مي‌تواند به عنوان سفير فرهنگي ايران در روسيه نيز به فعاليت بپردازد. بنابراين بهتر آن است كه به جاي مانع‌تراشي در جهت عقد اين قرارداد، نه به كريم انصاري‌فر، بلكه به خاطر فوتبال ايران و عزت فوتباليست ايراني كمك كنيم تا اين اتفاق جنبه واقعيت به خود بگيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)