کاشانی : هر کاری می کنیم تا آقا کریم بماند

مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از فوتبال را گرفته است.

 

باقری که امروز در جلسه ای با کاشانی شرکت کرده بود،  گفت: من تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال را گرفته ام و روی این تصمیم نیز فکر کرده ام. در مقطع فعلی به صلاح من است که از فوتبال خداحافطی کنم.

باقری درباره این خبر که قرار است تصمیم خود را روز سه شنبه اعلام کند نیز گفت: قرار نیست سه شنبه اتفاقی بیفتد. به هرحال آقای کاشانی در جلسه با من توصیه کرد که بیشتر روی تصمیمم فکر کنم و با دوستان مشورت کنم و سپس آن را اعلام کنم، اما من تصمیم نهایی ام را گرفته ام و برای همیشه خداحافظی می کنم.

کاپیتان پرسپولیس درباره پیشنهادات ارائه شده از سوی داماش، استیل آذین و تراکتورسازی نیز گفت:

 

 

من با آقای عابدینی و همچنین احمدرضا عابدزاده دوست هستم و ارتباط نزدیکی باهم داریم. اما قرار نیست به این تیم ها بروم. از باشگاه تراکتورسازی نیز پیشنهادی ندارم، اما اگر هم داشتم به صلاح نیست که آخرین سال فوتبالم را در جایی غیر از پرسپولیس باشم و با تیم دیگری خداحافطی کنم.

باقری درباره دلخوری وی از علی دایی نیز گفت: از علی دایی دلخور نیستم و می دانم که او باید مصلحت تیم را در نظر بگیرد. بین ما هیچ گونه کدورتی نیست.

 

 

کاشانی : تحت هر شرایطی باقری را می خواهیم


اما در این میان سرپرست باشگاه پرسپوليس، گفت: “كريم باقري بازيكن بزرگي است و ما تحت هر شرايطي به وجود او در تيم‌مان نياز داريم.”

 

حبيب كاشاني كه يكشنبه شب در جمع بازيكنان و كادر فني پرسپوليس در اردوي هتل اسپيناس صحبت مي‌كرد، افزود: “شايعات مختلفي در اين باره درست شده است كه از تقابل دايي و باقري تا مسايل ديگر را شامل مي‌شود. اكثر اين شايعات درست نيست. البته ما هم بايد با مديريت درست اين ماجرا و رفتار صحيح و عملكردي منطقي، به خانواده بزرگ پرسپوليس كمك كرده و اجازه حاشيه سازي به ويژه درباره كريم باقري را ندهيم.”

 

كاشاني تصريح كرد: “زماني كه من در مالزي بودم آقاي باقري تصميمي را گرفته است كه به نظرم مي‌شد با تامل بيشتري با آن برخورد كرد. در جلسه اي كه با او داشتم خواستم كه در تمرينات حضور پيدا كند و همچون هميشه در كنار ما و كمك حال ما باشد. حضور كريم باقري در جمع پرسپوليس به خودي خود باعث افتخار ما و روحيه بخش است.”

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس، افزود: ” به آقا كريم گفتم حتي اگر تمايل به حضور در تمرينات نداشته باشي با همه بازيكنان به دنبالت خواهم آمد تا تو را در جمع خانواده پرسپوليس حفظ كنيم.”

 

كاشاني تاكيد كرد: “صحبت هايي هم درباره يك ديدار بزرگ با يك تيم اروپايي براي برگزاري يك ديدار با شكوه براي خداحافظي كريم باقري داشتيم كه تصميم گيري درباره آن را به ايشان واگذار كردم.”

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس با اشاره به انتخاب كريم باقري به عنوان بازيكن اخلاق يك دهه اخير، خاطرنشان كرد: “كريم بازيكن بزرگي است و روزي كه به اين عنوان انتخاب شد در جمع شما تاكيد كردم كه وظيفه ما براي حفظ حرمت او و همچنين وظيفه كريم باقري براي حفظ جايگاهش سخت تر مي شود. چرا كه برخي به دنبال لطمه زدن به جايگاه او خواهند بود. البته با مديريت اين مساله و هوشياري كه در تك تك ما وجود دارد، اجازه تخريب آقاي باقري و ايجاد تفرقه در تيم را نخواهيم داد.”

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه با اشاره به برد پرسپوليس برابر داماش گيلان در مسابقات جام حذفي، گفت: “از بازيكنان و كادر فني به خاطر عملكرد خوبشان در اين بازي تشكر مي كنم. باخت ذوب آهن در برابر شهرداري ياسوج و حذف بسياري از تيم هاي ليگ برتري در مراحل قبل، نشان مي دهد نتيجه گيري در اين مسابقات به هيچ وجه آسان و اتفاقي نيست.”

 

كاشاني انگيزه هاي زياد ديگر تيم ها در برابر پرسپوليس را ياد آوري كرد و گفت: “كار پرسپوليس در ليگ به ويژه جام حذفي سخت تر از ديگر تيم هاست چرا كه بازيكنان يك تيم ليگ يكي، هنگامي كه در برابر ما قرار مي گيرند حتي بيش از آنچه در توان دارند را به نمايش مي‌گذارند تا ديده شوند. بنابراين بايد با هوشياري قدم برداريم و به اسم و رسم تيم ها و جايگاهشان كاري نداشته باشيم.”

 

كاشاني از احتمال لغو بازي تيم هاي پرسپوليس و سپاهان خبر داد و گفت: “به خاطر وضعيت آلودگي هواي تهران اين احتمال وجود دارد كه اين بازي لغو شود. سازمان ليگ بايد زودتر در اين باره تصميم گيري كند و گويا قرار است تا فردا صبح تصميم خود را درباره اين  مساله را اعلام كنند.”

 

وي تصريح كرد:” با اين وجود ما به لغو شدن يا برگزاري اين ديدار كاري نداريم و با حفظ آمادگي‌مان براي هر شرايطي برنامه خودمان را خواهيم داشت.”

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پايان از مسوولان هتل اسپيناس به خاطر فراهم كردن شرايط مناسب براي پذيرايي و اسكان پرسپوليسي ها در اين هتل تقدير كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)