خبرگزاری پرسپولیس : در این فصل از کریم انصاری فرد زیاد انتقاد شده است. انتقادهایی که در ابتدا انصاری فرد مستحقش بود و شاید اگر به او فشار نمی آوردند لزومی به تغییر در خودش نمی دید.

انصاری فرد البته تنها بازیکن معمولی پرسپولیس در ابتدای فصل نبود. در کنار او اغلب بازیکنان خوب تیم هم در هفته های آغازین بد بازی می کردند و طبعاً شاگرد زرنگ هم در میان تنبل ها از زیر کار در می رود! شاید اگر انتقال پر سر و صدای او به پرسپولیس نبود این همه روی این بازیکن زوم نمی کردند اما انصاری فرد در فصل نقل و انتقالات انتقالی جنجالی داشت و سرانجام رویانیان بابت این انتقال برنده جدال با فتح الله زاده لقب گرفت.

در هر حال به آمار گلزنان لیگ که نگاه می کنیم کریم انصاری فرد 5 گل زده و این گل ها در قیاس با جلال رافخایی با 10 گل زده اختلافی قابل تجه است. خبرگزاری پرسپولیس نوشت، با این همه رافخایی پنالتی زن ملوان محسوب می شود و 6 گل از 10 گل زده او از روی نقطه پنالتی است. بنابراین با بهتر شدن روند بازی ها و نتیجه گیری پرسپولیس باید بگوییم کریم انصاری فرد هم بهتر شده است. او در بازی با ذوب آهن ، گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند و پرسپولیس در این بازی 3 امتیاز حساس گرفت.

نحوه جایگیری انصاری فرد روی این گل قابل توجه بود. او درست در نقطه ای ایستاد که ضربه سر محمد نوری را در فضای خالی به گل تبدیل کند و این نکته ثابت کرد که این بازیکن استعدادهای فراوانی دارد. توقعی که از کریم داریم این است که پروژه آقای گلی را هم جدی بگیرد. با بهبود اوضاع پرسپولیس می توان امید داشت که انصاری فرد را در قواره ای جدید ببینیم. او برای رسیدن به عنوان آقای گلی هنوز می تواند انگیزه داشته باشد ، چراکه یک نیم فصل دیگر باقی است و می شود رافخایی و بقیه مدعیان آقای گلی را گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)