پرسپولیس نیوز :کانون هواداران تیم‌های پرسپولیس و استقلال در نظر دارند با برگزاری جلسه‌ای مشترک برنامه‌هایی فردا در ورزشگاه انجام دهند که طرفداران هر تیم بدون فحاشی به تیم حریف تنها به تشویق تیم خود بپردازند.

در حالی که دو تیم پرسپولیس و استقلال فردا قرار است هشتاد و یکمین دربی تهران را برگزار کند اما کانون هواداران دو تیم برنامه‌هایی برای هرچه بهتر برگزار شدن این بازی در نظر دارند.

در همین رابطه قرار است به میزبانی کانون هواداران پرسپولیس مراسمی امشب با حضور لیدرهای تیم استقلال برگزار شود و هماهنگی‌ها برای توهین نکردن در استادیوم صورت بگیرد.

لیدرهای دو تیم قرار است با شعار «کری عالی، توهین هرگز» برنامه‌هایی را طراحی کنند تا فردا هواداران پرسپولیس و استقلال بدون توهین به تیم حریف تنها به تشویق تیم خود بپردازند.

سرپرست کانون مشوقین پرسپولیس گفت: با برنامه ریزی هایی که شده شاهد دربی ای خواهیم بود که از همه نظر با دیگر دربی ها  متفاوت است.

عباس اسماعیل بیگی درباره برنامه ریزی های صورت گرفته برای هرچه بهتر دربی پایتخت اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با دوستان مان در باشگاه استقلال در نظر داریم شاهد دربی ای باشیم که تاکنون ندیده بودیم. برنامه های فرهنگی بسیاری چه از طرف سازمان لیگ و چه از سوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تدارک دیده شده که انشاالله شاهد بازی ای باشیم که هم از نظر فنی، فرهنگی و رفتار تماشاگران بی نظیر باشد.

وی افزود: در این رابطه امشب در یکی از سفره خانه های تهران هواداران اصلی دو تیم و حضور مهمان های ویژه ای همچون دکتر طلا دبیر نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نماینده حراست وزارت ورزش و نماینده سازمان لیگ در رابطه با چگونگی برگزاری هرچه بهتر این دیدار به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.

اسماعیل بیگی در پایان گفت: طبق برنامه تنظیمی قرار است دقیقه یک هواداران استقلال با سردادن نام «حجازی» هواداران پرسپولیس در جواب بگویند، «روحش شاد». همچنین در دقیقه 24 همچنین پرسپولیسی ها نام «نوروزی» را بر زبان آورند و هواداران استقلال بگویند «روحش شاد» سر دهند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)