پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان برای تماشای دیدار تیم‌های نفت و الاهلی در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

 نفت تهران و الاهلی امارات در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول بدون گل مساوی به پایان رسید.

* هواداران روی صورت دروازه بان الاهلی لیزر می انداختند.

* علیرضا منصوریان سرمربی نفت ایران از محمدرضا کسرایی نماینده AFC درخواست کرد پشت بلندگو از هواداران بخواهد که لیزر روی صورت بازیکنان حریف نیندازند.

* در دقیقه 27 بازی روی یک ضربه ایستگاهی وحید امیری با خمیس بازیکن الاهلی دچار درگیری شد که سایر بازیکنان به این ماجرا خاتمه دادند.

* مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در ورزشگاه حاضر شده است.

* چند هوادار نیز با لباس محلی در ورزشگاه حاضر شده اند.

*دقیقه 45 یکی از بازیکنان نفت تهران در محوطه جریمه موقف شد که منصوریان معتقد بود خطا اتفاق افتاده و به همین دلیل به داور چهارم اعتراض کرد.

* کارلوس کی‌روش که در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود نتوانست وارد ورزشگاه شود. افشین پیروانی در مورد اینکه کی‌روش مقابل در دیده شده و چرا در ورزشگاه نیست، گفت: او به ورزشگاه آمد نتوانست داخل بیاید به همین خاطر برگشت.

* پرویز مظلومی که در جایگاه ویژه حضور دارد با کری خوانی چند هوادار پرسپولیسی روبرو شد و خاطره 6 تایی ها و ایمون زاید به او یاد‌آوری شد که مربی استقلال به این مسئله نیشخند زد.

 

 * هنگامی که سوشا مکانی بین دو نیمه وارد جایگاه VIP شد، بدون توجه به مهدی رحمتی روی یکی از صندلی‌ها نشست.

* رسول خطیبی، سرمربی پیشین سیاه‌جامگان مشهد در نیمه دوم وارد ورزشگاه شد.

* بیرون از ورزشگاه جشنواره‌ای برگزار می‌شود که جمعیتی حدود هزار نفر در آن منطقه حضور دارند و مشخص نیست که پس از پایان بازی و با خروج تماشاگران از ورزشگاه چه اتفاقاتی خواهد افتاد. این جشنواره عنوان «ورزش برای همه» را دارد.

* افشین پیروانی هنگام خروج از ورزشگاه ناراحت بود.

* تمارش بازیکنان الاهلی امارات در چند نوبت باعث اعتراض تماشاگران شد.

 

*هواداران استقلال و پرسپولیس در حین برگزاری مسابقه،حمایت از تیم نفت را رها کرده و به کری خوانی علیه تیم های یکدیگر پرداختند.

 

*پیراهن قرمز سوشا مکانی باعث شد که هواداران استقلال به وی فحاشی کنند.

*پس از گل الاهلی،عکاسان پشت دروازه این تیم تجمع کردند.

*پس از پایان بازی،از سوی تماشاگران به سمت بازیکنان الاهلی سنگ پرتاب شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)