استیل به شهرداری هم نه نگفت!

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال استقلال در حالی بار دیگر با حداقل گل تیم لیگ برتری دیگری به نام ملوان را از پیش رو برداشت که در تمام طول نود دقیقه مسابقه بازیکنان این تیم در نیمه زمین خودی مشغول اتلاف وقت بودند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس از سری رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز تیم های استقلال و ملوان در انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان استقلالی ها با تک گل حنیف عمران زاده روی یک ضربه ایستگاهی به برتری دست یافتند .

 

گذشته از برگزاری بازی در روزهای تعطیل ، اشتباهات اتفاقی داوری به نفع این تیم و گل نزنی مهاجمان حریف در طول هفته های گذشته ، این بار اتفاق تاریخی دیگری هم در انزلی به سود استقلال رخ داده بود و زمین باتلاقی همیشگی انزلی صاحب چمنی یکدست سبز رنگ شده بود!

 

نکته جالب دیگر مسابقه این دو تیم هتریک داوران در مردود اعلام کردن گل های رقبای استقلال بود و کمک داور یک گل تیم ملوان را مردود اعلام کرد. استقلال با کسب این سه امتیاز 30 امتیازی شد.

 

 

در دیگر مسابقات روز اول هفته شانزدهم ، استیل آذین یک بار دیگر هم باخت و برابر شهرداری تبریز با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

 

ديدار تيم‌هاي پاس همدان و فولاد خوزستان با تساوي بدون گل به پايان رسيد و دیدار تيم هاي صنعت نفت آبادان و صباي قم از ساعت 15 در ورزشگاه تختي آبادان در حضور بيش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد و با برتري 3 بر يك نفت به پايان رسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)