مسئولان باشگاه نفت تهران دروازه‌بان‌شان را جریمه کردند.

به گزارش فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، باشگاه نفت تهران که همواره بر رعایت اصول اخلاقی و قانونمداری تأکید ورزیده، علیرضا بیرانوند را به دلیل مذاکره خارج از چارچوب ضوابط و اصول حرفه‌ای با باشگاه استقلال تهران، جریمه کرد.

دروازه‌بان نفت تهران سال گذشته نیز مرتکب چنین خطایی شده و با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده بود که در آن زمان با تذکر جدی باشگاه نفت تهران روبرو گردید.

بر این اساس، با توجه به تکراری بودن این تخلف از سوی تخلف علیرضا بیرانوند، باشگاه نفت تهران وی را با کسر 20 درصد از مبلغ قراردادش با این باشگاه جریمه کرد.
 

 

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: به هیچ عنوان جریمه ۲۰ درصدی‌ام را قبول ندارم و به باشگاه نفت می‌روم تا تکلیفم مشخص شود.

علیرضا بیرانوند در خصوص جریمه 20 درصدی‌اش توسط مسئولان باشگاه نفت تهران گفت: چرا و به چه دلیل من را 20 درصد جریمه کرده‌اند!؟ آنها به گفته‌اند که به خاطر پایبند نبودن به اصول فوتبال حرفه‌ای جریمه شده‌ام اما اصول حرفه‌ای یعنی چه!؟ من با باشگاه استقلال هیچ مذاکره‌ای نکرده‌ام، بلکه آنها به حضور من در استقلال تمایل داشتند و نامه‌ای رسمی برای مسئولان باشگاه نفت نوشتند که مسئولان باشگاه نفت هم پاسخ آنها را دادند، پس این وسط گناه من چیست؟

وی ادامه داد: من به باشگاه نفت می‌روم تا تکلیفم مشخص شود چرا که من تمایل دارم از نفت بروم و امسال در استقلال بازی کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: مسئولان نفت گفته‌اند که من به خاطر بازارگرمی جریمه شده‌ام اما من بازیکن کوچکی نیستم که بازارگرمی کنم و به دنبال این کارها هم نیستم، اما استقلال به صورت قانونی خواهان جذب من شده و در این میان مسئولان باشگاه نفت هم پاسخ‌شان را داده‌اند. با این همه خودم تمایل دارم به استقلال بروم چرا که در این باشگاه جای پیشرفت دارم، هر چند که با باشگاه نفت قرارداد دارم و سرنوشتم دست آنهاست.

بیرانوند در مورد جریمه 20 درصدی‌اش خاطرنشان کرد: من این 20 درصد را به هیچ عنوان قبول ندارم، چرا که بازارگرمی نکردم و به صورت رسمی از مسئولان باشگاه استقلال پیشنهاد دارم، حالا این وسط برای چه مرا جریمه کردند، خودم هم پاسخش را نمی‌دانم.

وی در پایان گفت: افشارزاده برای مسئولان باشگاه نفت به صورت رسمی نامه داده و من باید بدانم که چرا اجازه نمی‌دهند راهی استقلال شوم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)