پرسپولیس نیوز: پرسپولیسی ها دیشب درحالی مسابقه حساس خود با تراکتور را تماشا کردند که پخش بازی بارها برای نمایش صحنه های حساس مسابقات استقلال و سپاهان قطع شد.

اوج این افتضاحات در لحظه به ثمر رسیدن گل دوم و حیاتی پرسپولیس به تراکتور توسط احمد نوراللهی بود که می تواند منجر به قهرمانی سرخپوشان شود اما در کمال حیرت نه تصویر آن به درستی پخش شد نه صدای گزارشگر روی آن وجود داشت چراکه کارگردان خوش ذوق شبکه سه درحال پخش لحظات قبل از نواختن پنالتی ذوب آهن به سپاهان بود که آخر هم گل نشد!

از پخش بی دلیل بازی تشریفاتی استقلال که بگذریم، بارها و بارها در طول نود دقیقه تصویر و صدا قطع شد و هواداری که ضربان قلبش در حساس ترین مسابقه فصل به مضرب هزار رسیده مجبور به شنیدن کری های کودکانه گزارشگر شبکه استانی اصفهان و اطلاعات غلط او بود که یک نیمه کامل تصور می کرد با هم امتیاز شدن تیم محبوبش و پرسپولیس این سپاهان است که صدرنشین شده و مسئله ای به نام تفاضل گل را از بیخ فراموش کرده بود.

کاش یک نفر بتواند به اساتید بفهماند نه پخش همزمان و دوتکه بازی ها مهم است نه انتخاب شبکه نه هیچ چیز دیگر، ابتدایی ترین اصلی که باید رعایت شود پخش درست و کامل یک مسابقه است به طوری که هیچ کدام از صحنه های آن از دست نرود. مهم ترین چیزی که هر کارگردان باید بداند این است که حتی برای پخش صحنه های آهسته همان بازی لحظه های زنده را از دست ندهد اما اینجا باید به آقایان حالی کنیم پخش گلهای بازی را فدای نمایش چند ثانیه از بازیهای دیگر نکنید!

شوربختانه انحصار آقایان به قدری محکم و غیرقابل نفوذ است که حتی تامین تصاویر کانال یوتیوب باشگاه هم از خروجی شبکه آنها تغذیه می شود و فرقی ندارد بیننده از چه منبعی بازی را تماشا کند، در هر صورت باید محصول هنرنمایی آنها را به نظاره بنشیند.

ما که از رعایت انصاف و بی طرفی شما دست شسته ایم چرا که شنیدیم در شب نزدیک شدن به قهرمانی هم دو مجری رنگی شبکه ورزش باز هم در حضور مدیرعامل استقلال به پرسپولیس تاخته‌اند، به پرداخت حق پخش و حل مشکلات متعدد اقتصادی تیم هم امیدی نداریم، حداقل کمتر روی اعصاب مخاطب بروید و مشتری های خودتان را ثابت نگه دارید، از هر شبکه ای در هر فرکانسی، با هر کیفیتی و با حضور هر کارشناسی خواستید بازی را پخش کنید فقط درست و کامل و بدون قطعی، همین، اگر توانستید؟ به خدا که نمی توانید!

*حسن مهدوی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)