خبرگزاری پرسپولیس : تیم کشتی پرسپولیس جویبار در رقابت های لیگ برتر کشتی شرکت می کند و امروز در اولین روز این رقابت ها میزبان تیم ثامن الحجج خواهد بود.

 

در حالی که محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هم برای تماشای کشتی ها راهی جویبار خواهد شد.

کشتی ها از ساعت 17:45 امروز در سالن مهدی حاجی زاده جویبار آغاز خواهد شد. مسئولان کشتی استان استقبال بسیار گسترده ای را برای رقابت های امروز پیش بینی می کنند تا حدی که ظرفیت سالن جوابگوی همه مشتاقان نباشد. جدا از طرفداران همیشگی کشتی، حالا هواداران پرسپولیس هم به جمع مشتاقان این رقابت ها اضافه شده اند.

تیم پرسپولیس جویبار امروز در حالی به مصاف رقیب خود می رود که اعتراض جدی به حکم کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در ارتباط با بهنام احسان پور کشتی گیر وزن 60 کیلو گرم دارد.

مدیر تیم کشتی پرسپولیس در اینبارهش گفت: پس از هماهنگی های به عمل آمده در نهایت با نظر آقای محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه و با توجه به استقبال فراوانی که از سوی مردم مازندران؛ اهالی کشتی و هواداران پرسپولیس وجود داشت مقرر شد که در کنار پیگیری حق خود، در رقابت های شرکت کنیم.

سلمان قادری ادامه داد: انگیزه زیادی در تیم وجود دارد و تیم کشتی پرسپولیس جویبار با توجه به حضور چهار نفر از قهرمانان جهان در کادر فنی خود شاخص است. این افراد عبارتند از: آقایان مهدی حاجی زاده، رضا یزدانی، غلامرضا محمدی و مراد محمدی که آقای حسین نقیبی هم به عنوان مربی اختصاصی وزن 120 کیلو آنها را همراهی می کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه قرار بود کشتی ها پخش مستقیم شود، گفت: با توجه به سیلی که در استان پیش آمد، اکیپ های تصویر برداری به منطقه اعزام شده اند اما تلاش ها جریان دارد تا کشتی ها هم از شبکه استانی و هم از شبکه سوم پخش شود.

شایان ذکر است، شب گذشته وزن کشی این رقابت ها انجام شد و کشتی گیران حریفان خود را شناختند.

برای تیم پرسپولیس عارف محمدزاده در وزن 55 کیلو گرم، سعید احمدی در وزن 60 کیلو گرم، کمروند در وزن 66 کیلو گرم، حسن طهماسبی در وزن 74 کیلو گرم، علیرضا گودرزی در وزن 84 کیلو گرم، عباس طحان در وزن 96 کیلو گرم و کمیل قاسمی در وزن 120 کیلو گرم به ترتیب برابر حسن رحیمی، آقاخانی، محمد نادری، حسام مقدم، احسان امینی، عرفان امیری و فردین معصومی از تیم ثامن الحجج کشتی خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)