پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:از وضعیت باشگاه مطلع هستیم و می‌دانیم که پولی در باشگاه وجود ندارد و به همین دلیل به خاطر هواداران مجبوریم با همه چیز بسازیم.

مهرداد کفشگری  در خصوص رفع شدن مصدومیت دستش گفت: مصدومیت من صددرصد برطرف شده اما منتظر یک محافظ دست هستم که تا یکی دو روز دیگر به دستم خواهد رسید و اگر دکتر این محافظ دست را تأیید کند دیگر مشکلی برای بازی نخواهم داشت.

وی در مورد تمرینات این روزهای پرسپولیس که بدون حضور ملی‌پوشان این تیم انجام می‌شود، گفت: فکر می‌کنم ملی‌پوشان ما از شنبه یا یکشنبه به اردوی ما در استان مازندران ملحق می‌شوند و اینطور نیست که به ما نپیوندند. قطعا پشت این اردو فکری بوده که برگزار خواهد شد چون بازی بعدی ما در چمن مصنوعی استان گیلان برگزار می‌شود که از نظر آب و هوایی به استان مازندران نزدیک است و آنجا هم بر روی چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم تا با بازی بر روی چنین چمنی آماده شویم. فکر می‌کنم این اردو می‌تواند در این شرایط به ما کمک کند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت تیم هم اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوشبختانه خوب است اما مشکلاتی هست که هنوز حل نشده است. با این همه بچه‌ها عزمشان را جزم کرده‌اند که در سه بازی باقیمانده امتیاز بگیریم و بتوانیم قهرمان شویم چرا که هم از وضعیت باشگاه مطلع هستیم و می‌دانیم که پولی در باشگاه وجود ندارد و به همین دلیل به خاطر هواداران مجبوریم با همه چیز بسازیم. ما سه بازی خیلی مهم داریم و امیدوارم که این سه بازی را با برد به پایان برسانیم و بعد از آن به مشکلات خواهیم پرداخت.

کفشگری در خصوص اختلاف سه امتیاز پرسپولیس با صدر جدول گفت: ما باید فقط سه بازی‌مان را ببریم و جز آن راه دیگری نداریم و حتی فرصت یک اشتباه هم نداریم و شما شک نکنید اگر ما سه بازی‌مان را ببریم تیم‌های بالای ما قطعا امتیاز از دست می‌دهند و ما اگر سه بازی‌مان را ببریم حتی اگر اول نشویم قطعا دوم خواهیم شد اما با این همه، همه هدف ما قهرمانی است و امیدوارم که به این مهم برسیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)