فارس، مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: مسئولان الشباب به علت سردادن شعار خلیج فارس در ورزشگاه ناراحت شدند و به همین دلیل اعتراض می‌کنند.

  •  
  •  
  •  

محمدرضا کشوری‌فرد در پاسخ به این سوال که شرایطش چگونه است عنوان کرد: حالم خوب نیست ما این همه زحمت کشیدیم تا تیم نتیجه بگیرد اما از روی بد شانسی نتوانستیم برنده بازی شویم، بازیکنان و کادر فنی زحمت خود را کشیدند تا یک سهمیه به دست بیاوریم اما نتوانستیم، این سهمیه برای صبای قم نبود بلکه برای صبای ایران بود.

وی درباره اینکه مسئولان الشباب نسبت به میزبانی صبا معترض شدند خاطرنشان کرد: ما بهترین امکانات را برای آنها فراهم کردیم، هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت حتی پس از پایان بازی سرپرست این تیم به خاطر این میزبانی از ما تشکر کرد، مثل پروانه دور آنها می‌چرخیدیم، می‌دانم گیر آنها کجاست، آنها از سر دادن شعار خلیج فارس در ورزشگاه ناراحت شدند.

مدیرعامل باشگاه صبای‌قم تصریح کرد: تمام مسائلی که الشبابی‌ها عنوان کردند دروغ محض است، نماینده AFC در ورزشگاه حضور داشت و تمام شرایط را دید و مورد موافقت او بود، تنها آنها از شعار خلیج فارس ناراحت شدند که این را باید بدانند که باز هم این شعار را سر خواهیم داد.

کشوری‌فرد در مورد اینکه مسئولان الشباب عنوان کردند اجازه ندادند پرچم امارات وارد ورزشگاه شود، یاد آور شد: قبل از آغاز بازی نماینده اردن اعلام کرد که تماشاگری ندارند با وجود این شرایط، قسمتی از ورزشگاه را برای حضور آنها در نظر گرفته بودیم که تعداد اندکی با پرچم آمده بودند، آنها باید اینگونه صحبت می‌کنند تا برای بازی‌های بعد پیش دستی کنند، بهترین هتل قم را در اختیار آنها قرار دادیم و اتوبوس خود را به آنها دادیم.

وی افزود: در پایان هم رئیس هئیت مدیره باشگاه صبا به بدرقه آنها رفت و برایشان قالیچه برد، همه چیز فراهم بود و آنها خیلی تشکر هم کردند اما از شعار خلیج فارس ناراحت شدند و این مسائل را به وجود آوردند. سرپرست آنها هم عنوان کرده بود که از سردادن این شعار ناراحت هستند.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد مصاحبه محسن بیات علیه کادر فنی این تیم گفت: صد در صد با بیات برخورد می‌کنیم وقتی بازیکنی در این شرایط قرار می‌گیرد هر چه دوست دارد می‌گوید، از این حرف‌ها بازیکنان زیاد می‌زنند اما خود صمد به این مسائل رسیدگی خواهد کرد.بیات هم فعلا در تمرینات حاضر نخواهد شد.

وی درباره مشکلات مالی صبا یادآور شد: فردا و پس فردا قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد، رئیس هئیت مدیره باشگاه در تمرینات حاضر شده و با بازیکنان در مورد این مسائل صحبت کرده است، مشکل خاصی در این مورد نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)