مدیرعامل باشگاه صبای قم با حمایت از سرمربی تیمش می‌گوید مایلی‌کهن در صحنه اعتراض به دایی حرف خاصی نزد و پیش از بازی هم اصلا نمی‌توانست طرف سرمربی پرسپولیس برود.

محمدرضا کشوری‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی دیروز صبای قم مقابل پرسپولیس، مطرح کرد: بازی خوبی بود. بازیکنان ما هر چه در توان داشتند، گذاشتند فوتبال همین است. می‌توانستیم با حفظ گل زده سه امتیاز را کسب کنیم اما جوانی تیم و بی‌تجربگی باعث شد گل تساوی را بخوریم. مطمئن باشید اگر تجربه بازیکنانمان بیشتر بود، دو امتیاز ارزشمند را از دست نمی‌دادیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم همچنین درباره اعتراض مایلی‌کهن به علی دایی در اواسط نیمه اول گفت: مایلی‌کهن حرف خاصی به دایی نزد. بحث سرمربی ما این بود که چرا دایی با داور چهارم صحبت می‌کند. ببینید در دوازده بازی امسال هیچ اعتراضی به داور نداشتیم. حتی در بعضی بازی‌ها حقمان را خوردند اما چیزی نگفتیم. منظور آقای مایلی‌کهن در بازی دیروز هم این بود که دایی نباید بی‌مورد به داور اعتراض کند.

وی همچنین درباره نرفتن مایلی‌کهن پیش از بازی به طرف سرمربی پرسپولیس به ایسنا گفت: دایی دیر روی نیمکت تیمش نشست و زمانی وارد زمین شد که داور سوت را زده بود. در چنین شرایطی مایلی‌کهن اصلا نمی‌توانست به سمت او برود.

کشوری‌فرد در ادامه درباره حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در بازی با صبا و سر دادن شعار علیه مایلی‌کهن تصریح کرد: به هر حال استان قم در بین شهرستان‌های کوچک مرکز محسوب می‌شود و از کاشان، اراک و ساوه برای دیدن بازی به ورزشگاه می‌آیند. تماشاگران پرسپولیس در خود قم هم کم نیستند. به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و هر جای ایران که برود، هوادار دارد. شعار آنها علیه مایلی‌کهن هم طبیعی بود. تیم‌شان عقب افتاده بود و به همین دلیل شعار می‌دادند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم در پایان این گفت‌وگو در پاسخ به این پرسش ایسنا مبنی بر این که آیا قصد ترمیم و جذب بازیکنانش را در نیم‌فصل دارد، گفت: در چند بازی قبل مصدومان زیادی داشتیم اما در حال حاضر همه‌شان آماده‌ هستند و اگر هم قرار باشد بازیکن جدیدی جذب کنیم، باید با نظر مایلی‌کهن باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)